| کد خبر: 131356 |

قطار اردبیل در دولت آتی راه اندازی و منطقه آزادتجاری ایجاد می شود

تین نیوز

نامزد انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری تصریح کرد: همچنان که در پنج استان خط ریلی اجرا شد، در دولت آینده نیز در استان اردبیل قطار راه‌اندازی شده و منطقه آزاد تجاری ایجاد می‌شود.

 

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسن روحانی صبح چهارشنبه در جمع مردم اردبیل تصریح کرد: امروز روز تصمیم ملت ایران در برابر کسانی هستند که می خواهند کشور را به سال ۹۱ بازگردانند.

 

وی افزود: ملت ایران فریب وعده های آرد و نبات را نخواهد خورد و به عقب باز نمی گردد.

 

روحانی با تاکید بر این که ملت ایران حماسه ۹۲ و ۹۴ را دوباره تکرار خواهند کرد گفت: مردم جواب محکم به استکبار را جمعه پای صندوق رای می دهند.

 

حجت‌الاسلام حسن روحانی با بیان اینکه رقبا بسیاری از اقدامات دولت را پنهان می‌کنند، تأکید کرد: ما ۱۲ قطعنامه را که منجر به جنگ می‌شد، حذف کردیم.

 

وی به تورم ۵۱ درصدی مواد خوراکی اشاره کرد و گفت: امروز شاهد شکوفایی صادرات و واردات هستیم، به طوری که شاهد بارگیری اولین کشتی صادرات گندم از خوزستان هستیم.

 

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در خصوص انتقاد از عملکرد صدا و سیما افزود: افراد منتقد پای صندوق‌های رأی بیایند تا بتوانیم صدا و سیما را اصلاح کنیم.

 

به گفته روحانی، مردم باید به خاطر کارمندان مظلوم و خبرنگاران مظلوم صدا و سیما، پای صندوق‌ها حاضر شوند.

 

وی با بیان اینکه وضعیت بهداشت و درمان در چهار سال گذشته بهبود یافته و تخت‌های بیمارستانی و خانه‌های بهداشت افزایش یافته است، تصریح کرد: چشمان تیزبین زیبا می‌تواند این پیشرفت‌ها را مشاهده کند.

 

به گفته کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، روز جمعه، روز حضور مردم در برابر حصارگران قدرت است و لازم است مردم با شور و شعور در انتخابات ۲۹ اردیبهشت حضور یابند.

 

روحانی همچنین خواستار اطلاع‌رسانی گسترده در خصوص موضوع بداخلاقی‌های صدا و سیما شد و گفت: لازم است جوانان با تلفن‌های همراه خود واقعیت‌ها را مطرح کنند، چرا که نبود اخلاق در مدارس دروغ است.

 

وی ادامه داد: برخی نمی‌توانند واقعیت‌ها را مطرح کنند و متأسفانه در اخلاق و سیاست، عملکرد صحیحی نداشته و فقط بلدند اتوبوس کرایه کنند.

 

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه دولت دوازدهم این اشخاص را پای میز حساب خواهد آورد، گفت: در خود استان اردبیل، دولت دوازدهم سوت قطار را به صدا درخواهد آورد.

 

روحانی افزود: همچنان که در پنج استان خط ریلی اجرا شد، در دولت آینده نیز در استان اردبیل قطار راه‌اندازی شده و منطقه آزاد تجاری ایجاد می‌شود.

 

وی با اذعان به اینکه پنج میلیارد تومان برای آب و برق اردبیل اعتبار اختصاص یافته است، گفت: با وجود تمامی بدرفتاری‌ها، ما به منتقدان فضا داده و به آنها توصیه می‌کنیم انتقاد را جایگزین تخریب کنند.

 

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری از رأی دومی‌ها خواست تا شرایط و فضای سال‌های اخیر را به رأی‌ اولی‌ها گوشزد کنند و گفت: قدرت نظام، رهبری است و ملت ما در سایه آن است که جمعه پای صندوق آرا باشیم.

 

آمدن و رفتن جهانگیری زیبا بود

وی در خصوص کناره‌گیری اسحاق جهانگیری گفت: از آقای جهانگیری تشکر می‌کنم چرا که ایشان با زبان صریح و روشن، دروغ‌ها را افشا کرد.

 

روحانی با بیان اینکه بیشترین اقدامات آقای جهانگیری در حوزه اقتصاد مقاومتی بوده است، افزود: هم آمدن ایشان به موضوع انتخابات قشنگ و زیبا بود و هم رفتن ایشان زیبا بوده است.

 

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: امروز همه می‌خواهیم با صدای بلند بگوییم «سلام بر آزادی»، «سلام بر امید» و «سلام بر اصلاحات».

 

وی تأکید کرد: شعار ما «سلام بر اصولگرایی معتدل»، «سلام بر پیشرفت ایران»، «سلام بر مردان»، «سلام بر زنان»، «سلام بر روستاییان»، «سلام بر صداقت»، «سلام بر ایستادگی»، «سلام بر اردبیل و سبلان»، «سلام بر حق‌الناس» و «سلام بر ۲۹ اردیبهشت» است.

 

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.