| کد خبر: 189047 |

واژگونی خودرو در جاده روستایی غرق آباد

در واژگونی خودرو در جاده روستایی غرق آباد ۵ نفر مصدوم شدند.

تین نیوز

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی ساوه گفت: بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی پراید در یک جاده روستایی نزدیک غرق آباد ساوه، پنج نفر دچار مصدومیت شدند.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، نعمت اله عزیزی اظهار داشت: خبر مبنی بر واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پراید با پنج سرنشین در جاده روستای بیوران از توابع شهر غرق آباد شهرستان ساوه به مرکز اورژانس این شهرستان اطلاع داده شد.

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی ساوه افزود: بلافاصله پس از اطلاع یابی از حادثه، نیروهای امدادی پایگاه اورژانس شهر غرق آباد به محل اعزام شدند که با توجه به مصدوم شدن پنج نفر سرنشین خودروی مذکور، برای انجام اقدامات لازم درمان پیش بیمارستانی و اعزام به مرکز درمانی، از سوی نیروهای حاضر در محل اعلام نیاز به آمبولانس کمکی شد.

وی بیان کرد: به دنبال درخواست آمبولانس کمکی، نیروهای امدادی اورژانس پایگاه شهر نوبران و همچنین آمبولانس درمانگاه غرق آباد به محل اعزام شدند و مصدومین که از ناحیه کمر دچار تروما شده بودند را به بیمارستان شهید مدرس ساوه منتقل کردند.

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی ساوه خاطر نشان کرد: طی هفته گذشته ۲۱۹ مأموریت توسط نیروهای اورژانس ساوه انجام شد که از این تعداد مأموریت ذکرشده، ۶۹ مورد مربوط به تصادفات و حوادث ترافیکی بوده است.

منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.