| کد خبر: 262188 |

کمبود راننده اتوبوس در اصفهان ؛ به داد نصف جهان برسید!

به دلیل کمبود راننده اتوبوس تنها ۷۲۰ دستگاه اتوبوس فعال است که جوابگوی نیاز شهروندان نیست.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه گفت: طی دو سال گذشته با پیگیری های انجام شده و خرید اتوبوس توسط شهرداری اصفهان تعداد آن ها به ۹۰۰ واحد رسیده است، با این وجود به دلیل کمبود راننده تنها ۷۲۰ دستگاه اتوبوس فعال است که جوابگوی نیاز شهروندان نیست.

سیدعباس روحانی در گفت وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: سازمان اتوبوسرانی به عنوان یکی از ارکان رفت و آمد درون شهری در تلاش است تا تردد شهروندان را تسهیل کند.

وی افزود: مسئله حمل ونقل عمومی در کلان شهرها از مهم ترین دغدغه های مردم و مدیریت شهری است و کافی نبودن تعداد اتوبوس های فعال و کمبود راننده از چالش های اصلی شرکت واحد اتوبوسرانی در خدمت رسانی به مردم اصفهان است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه تصریح کرد: تا پیش از همه گیری کرونا، ۱۲۰۰ دستگاه اتوبوس فعال در سطح شهر اصفهان وجود داشت و نبود تدبیر در خرید و به روز رسانی دستگاه های اتوبوس، همچنین نگهداری و تعمیرات به موقع آن ها موجب شد این تعداد تا سال ۱۴۰۰ به ۷۰۰ دستگاه کاهش پیدا کند.

وی ادامه داد: طی دو سال گذشته با پیگیری های انجام شده و خرید اتوبوس توسط شهرداری اصفهان تعداد دستگاه ها به ۹۰۰ واحد رسیده است، با این وجود به دلیل کمبود راننده تنها ۷۲۰ دستگاه اتوبوس فعال است که جوابگوی نیاز شهروندان نیست.

روحانی با بیان اینکه یکی از راه های کاهش زمان انتظار شهروندان فعال کردن تمام اتوبوس های موجود است، خاطرنشان کرد: شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه برای تکمیل ناوگان خود راننده پایه یک استخدام می کند، بنابراین علاقه مندان می توانند برای آگاهی از شرایط استخدام با شماره ۱۳۷ شهرداری اصفهان تماس گیرند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.