| کد خبر: 268021 |

◄ یک زن مدیرعامل فرودگاه های ابوظبی شد

النا سورلینی که از ژوئن 2023 به عنوان سرپرست فرودگاه های ابوظبی مشعول فعالیت شده بود، بعنوان مدیرعامل فرودگاه های ابوظبی منصوب شد.

تین نیوز

فرودگاه های ابوظبی، اپراتور پنج فرودگاه تجاری ابوظبی، انتصاب النا سورلینی را به عنوان مدیر عامل و مدیر اجرایی خود اعلام کرد. سورلینی از ژوئن 2023، به سرپرستی فرودگاه های ابوظبی منصوب شده و اکنون به طور دائم به این سمت منصوب شده است.

به گزارش تین نیوز، النا سورلینی که از ژوئن 2023 به عنوان سرپرست فرودگاه های ابوظبی مشعول فعالیت شده بود، بعنوان مدیرعامل فرودگاه های ابوظبی منصوب شد.

سورلینی بر افتتاح اخیر ترمینال A فرودگاه بین المللی ابوظبی نظارت داشت. او بیش از 20 سال تجربه در بخش هوانوردی را برای رهبری فرودگاه های ابوظبی به همراه دارد. 

از زمان پیوستن به فرودگاه‌های ابوظبی، سورلینی بر افتتاح موفقیت‌آمیز ترمینال A جدید فرودگاه بین‌المللی ابوظبی نظارت داشته است که از بزرگترین ترمینال‌های فرودگاهی در جهان می باشد. این کشور ظرفیت میزبانی سالانه 45 میلیون مسافر و پذیرش 79 هواپیما را در هر زمان دارد و سهم بخش هوانوردی در اقتصاد متنوع ابوظبی را تقویت می کند. علاوه بر این، او نقش مهمی در حفظ افزایش مداوم تعداد ترافیک مسافران داشته است، که همچنان شاهد رشد سال به سال است، و همچنین جذب در خطوط هوایی و مسیرهای جدید به ابوظبی، از جمله شرکت ملی هواپیمایی فرانسه - ایرفرانس نقش داشته است.

شیخ محمد بن حمد بن طحنون آل نهیان، مشاور امور ویژه ریاست جمهوری و رئیس هیئت مدیره فرودگاه های ابوظبی، گفت: «ما در هیات مدیره خوشحالیم که از النا سورلینی به عنوان مدیر استقبال می کنیم. مدیر عامل و مدیر اجرایی فرودگاه های ابوظبی. فردی با سابقه اثبات شده و موفق در بخش هوانوردی، ما به توانایی او برای رهبری سازمان برای مرحله بعدی رشد خود اطمینان کامل داریم، که بر تعهد ما به تحکیم موقعیت ابوظبی به عنوان یک مقصد گردشگری جهانی و یک قطب هوانوردی پیشرو تاکید شده است. برای او در نقش جدیدش آرزوی موفقیت دارم.»

النا سورلینی، مدیر عامل و مدیر اجرایی فرودگاه های ابوظبی در برنامه معرفی خود گفت: مفتخرم که رسماً به عنوان مدیر عامل و مدیر اجرایی فرودگاه های ابوظبی منصوب شدم. پس از افتتاح ترمینال A، من متعهد به افزایش ظرفیت های رشد کامل صنعت گردشگری و تجارت ابوظبی هستم. ابوظبی پایتخت امارات متحده عربی دارای انبوهی از پیشنهادات و شهرت قوی برای برتری و نوآوری است، و فرودگاه‌های ما واقعاً به‌عنوان دروازه‌هایی برای میراث فرهنگی غنی و فرصت‌های تجاری عمل می‌کنند. من مشتاقانه منتظر هستم تا در به رسمیت شناختن فرودگاه بین المللی ابوظبی به عنوان یکی از بهترین فرودگاه های جهان که بالاترین استانداردهای کیفیت را برای مسافران خود رعایت می کند، مشارکت کنم.

سورلینی بیش از 20 سال تجربه در صنعت هوانوردی دارد. او قبل از پیوستن به فرودگاه‌های ابوظبی، سمت‌های مدیریتی ارشد مختلفی از جمله مدیر اجرایی حمل‌ونقل و لجستیک در ADQ(هلدینگ سرمایه کذاری داخلی و بین المللی ابوظبی)، معاون استراتژی شرکت گروه هوانوردی عمان و مدیر استراتژی در فرودگاه‌های کپنهاگ داشته است. قبل از آن، او به عنوان معاون رئیس جمهور در فرودگاه های Macquarie، یکی از بزرگترین مالکان و اپراتورهای فرودگاه خصوصی در جهان، خدمت می کرد. او همچنین عضو هیئت مدیره خطوط هوایی اتحاد، هوانوردی ابوظبی و خدمات هوانوردی و هوافضای ADQ است.

ابوظبی دارای پنج فرودگاه تجاری در امارت است. از جمله فرودگاه بین‌المللی ابوظبی، فرودگاه بین‌المللی العین، فرودگاه اجرایی البطین و فرودگاه‌های جزیره در سر بنی یاس و دلما. ما بر مدیریت، توسعه و ارائه تسهیلات و خدمات هوانوردی به مسافران و خطوط هوایی، اتصال جوامع و نزدیک‌تر کردن مردم به یکدیگر تمرکز می‌کنیم. مأموریت ما این است که ابوظبی را به عنوان یک قطب هوانوردی جهانی از طریق افزایش تجربه سفر و افزایش رشد اقتصادی قرار دهیم. فرودگاه‌های ابوظبی بر ساخت، راه‌اندازی و بهره‌برداری از ترمینال جدید A در فرودگاه بین‌المللی ابوظبی نظارت داشته است، که افزایش قابل توجهی در ظرفیت عملیاتی و امکانات کلاس جهانی هم برای مسافران و هم برای اپراتورهای هوانوردی به ارمغان می‌آورد و در عین حال پیشنهادات ابوظبی را به‌عنوان یک فرودگاه غنی می‌کند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 0 0

    خبر جالبی است