| کد خبر: 261487 |

خرید و فروش امتیاز طرح ملی مسکن غیرقانونی است

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران با اشاره به غیرقانونی بودن خرید و فروش امتیاز طرح های نهضت ملی مسکن و مسکن مهر از تعامل اداره کل متبوعش با صنعت و معدن برای جلوگیری از خرید و فروش امتیاز این طرح ها در استان خبر داد.

تین نیوز

 مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران با اشاره به غیرقانونی بودن خرید و فروش امتیاز طرح های نهضت ملی مسکن و مسکن مهر از تعامل اداره کل متبوعش با صنعت و معدن برای جلوگیری از خرید و فروش امتیاز این طرح ها در استان خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان تهران، حسین جنتی اظهار داشت: متاسفانه بنا به اخبار واصله برخی از مشاوران املاک در پایتخت و شهرهای استان اقدام به خرید و فروش امتیاز طرح نهضت ملی مسکن و مسکن مهر می کنند که در این زمینه باید دستگاههای نظارتی استان با جدیت بیشتری ورود کنند.

وی خاطرنشان کرد: به همین منظور و در راستای جلوگیری از سو استفاده برخی از افراد صاحب امتیاز و با دستور مقام قضائی استان به جهت جلوگیری از درگیری طرح ها با پروندهای حقوقی و قضایی ناشی از تخلفات و جرائم که موجب ضرر به خریداران و تشکیل پرونده های قضایی می شود؛ مقرر شد امور مربوط به این طرح ها از خرید و فروش امتیاز، مطابق با دستور العمل ها و نمونه قرارداد های ابلاغی وزارت متبوع انجام شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران ادامه داد: آگهی های خرید و فروش در فضای مجازی در خصوص خرید و فروش طرح نهضت ملی مسکن غیرقانونی است و همشهریان فریب سوداگران را نخورند.

جنتی یادآور شد: مشاوران املاک حق خرید و فروش طرح نهضت ملی مسکن را ندارند و این دستور العمل از طریق اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان به مشاوران املاک ابلاغ شده است.

این مسئول تاکید کرد: شهروندان مطلع باشند با فروش امتیاز مسکن ملی، برای همیشه حق استفاده از تسهیلات دولتی در خصوص زمین یا مسکن را از دست خواهند داد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.