| کد خبر: 257075 |

شمارش معکوس اتمام پروژه زیرگذر شرقی سواره رو حریم خط راه آهن تهران اهواز

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۱۷ از اتمام پروژه زیرگذر شرقی سواره رو حریم خط راه آهن تهران اهواز در آینده ای نزدیک خبر داد.

تین نیوز

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۱۷ از اتمام پروژه زیرگذر شرقی سواره رو حریم خط راه آهن تهران اهواز در آینده ای نزدیک خبر داد.

به گزارش  تین نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷،مرتضوی معاون حمل و نقل و ترافیک با اشاره به پروژه زیرگذر شرقی سواره رو حریم خط راه آهن تهران اهواز،گفت: عملیات اجرایی این پروژه در حال اتمام بوده و پیشرفت ۹۲ درصدی داشته است. در همین راستا از ضلع جنوبی حریم خط یا همان خیابان شهیدان متین،عملیات تخریب و خاکبرداری رمپ ورودی شروع شده و در حال انجام است.

معاون حمل و نقل و ترافیک تصریح کرد: این پروژه که به همت معاونت حمل و نقل و ترافیک در حال اجرا است، دارای معارضین متعددی از جمله لوله آب، گاز، کانال آب، تیرهای برق، کابلهای فیبر نوری و...است.

مرتضوی اظهار کرد: علاوه بر وجود معارض های متعدد، اجرای این پروژه نیاز به هماهنگی های مختلف از جمله اداره کل راه آهن استان تهران داشت که با تلاش کارشناسان و اکیپهای اجرایی سعی در رفع معارضین و سرعت بخشیدن به انجام پروژه شده است.

وی افزود: بنابراین با همت تلاش کارشناسان و عوامل اجرایی، این پروژه به نتیجه رسیده و در آینده ای بسیار نزدیک شاهد دسترسی جنوبی_ شمالی شهروندان در حریم خط راه آهن تهران اهواز باشیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.