| کد خبر: 136309 |

زمان دیجیتالی شدن حمل کالا فرا رسیده است

بزرگترین فراهم کننده اطلاعات و پلتفورم الکترونیکی صنعت حمل و نقل در اقیانوس اینترا INTTRA، اعلام کرد: صنعت دیجیتالی با سرعت صنعت حمل و نقل کانتینری در اقیانوس را دستخوش تغییر و تحولات مهمی ساخته است.

تین نیوز

بزرگترین فراهم کننده اطلاعات و پلتفورم الکترونیکی صنعت حمل و نقل در اقیانوس اینترا INTTRA، اعلام کرد: صنعت دیجیتالی با سرعت صنعت حمل و نقل کانتینری در اقیانوس را دستخوش تغییر و تحولات مهمی ساخته است.

به گزارش گروه بین الملل مانا، بزرگترین فراهم کننده اطلاعات و پلتفورم الکترونیکی صنعت حمل و نقل در اقیانوس اینترا INTTRA اعلام کرد: در شرایطی که صنعت تجارت روش های کارآمدتر و جدید بهینه سازی را دنبال می کند، سرعت نوآوری تکنولوژی نیز شتاب بیشتری به خود گرفته و صنعت دیجیتالی با سرعت، صنعت حمل و نقل کانتینری در اقیانوس را دچار تحول عمده ای ساخته است.
 
اینترا در ادامه  به یکپارچگی شبکه در سراسر سیستم ها، کاربردها و شرکا، زمان دقیق ورود کانتینرها و هوش مصنوعی را بعنوان سه گرایش تکنولوژی که صنعت کشتیرانی کانتینری را به جلو سوق می دهد، اشاره کرد.

"John Fay" رئیس اینترا با اشاره به اینکه دیجیتالی شدن یک ضرورت رقابتی است، افزود: دیجیتالی شدن در صنعت کشتیرانی جایگاه خاصی پیدا کرده است، چرا که تکنولوژی اطلاعات به عنوان اولین وسیله ارتباطی برای مدیران و شرکت های آنها برای دستیابی و افزایش سودآوری بلند مدت به کار می رود.

وی درادامه گفت: به یک مرحله هیجان انگیز و جدید در صنعت حمل و نقل کانتینری اقیانوس وارد شده است که از منبع شبکه ها و اتصالات درون شبکه ها وسیع تر قدرت می گیرد.

لازم به ذکر است: ایجاد یک شبکه دیجیتالی نیوترال گام بزرگ بعدی است، اتصال جامعه دریانوردی و کشتیرانی اقیانوس در یک محیط شبکه ای به همراه تکنولوژی مانند بلاک چین( blockchain)نیز منجر به گسترش و مبادلات تحلیل ها خواهد شد، از سوی دیگر، به دنبال یکپارچگی جریانات کاری اطلاعاتی، مالی و عملیاتی، کاهش هزینه ها و کارآمدی عملیاتی به ارمغان خواهد آمد.
 
گروه کشتیرانی مرسک دانمارک اعلام کرد: اگر پلتفورم تجاری دیجیتالی برای بهره گیری از فرصت های بازار نقش عمده ای را بازی کند، مسیر دیجیتالی شدن به عنوان بخشی از تصمیمات تجاری شرکت ادامه می یابد. 
 
این گزارش در این باره  ادامه داد: بزرگترین خط کشتیرانی کانتینری دنیا و شرکت ماشین آلات بین‌المللی کسب و کار به اختصار آی. بی. اِم آمریکایی از طرح های خود برای توسعه راه حل  بلاک چین (blockchain)برای کمک به دیجیتالی کردن زنجیره توسعه جهانی برای صنعت کشتیرانی، رونمایی کردند.

اپلیکیشن"گوگل دوئو" در نظر دارد با یک شبکه از حمل کنندگان، فورواردهای کالا، شناورهای حمل و نقل اقیانوس پیما و مقامات بندری و گمرگ همکاری کند.

در ماه گذشته، خط کشتیرانی مرسک مایکروسافت را برای حمایت از عملکرد، بهره گیری تجهیزات و عملکرد عرضه انتخاب کرد.

این گزارش در پایان نوشت: کشتیرانی مرسک برآورد کرد، قدرت داده ها به ذخیره میلیون ها دلار برای شرکت در سال کمک خواهد کرد.

 

منبع: سايت خبری مانا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.