| کد خبر: 149535 |

رئیس پلیس راهور استان بوشهر:

تصادفات فوتی استان بوشهر 25 درصد کاهش یافت

رئیس پلیس راهور استان بوشهر گفت: تصادفات خسارتی درون شهری 13 درصد، برون شهری 19 درصد و تصادفات منجر به فوت در استان بوشهر 25 درصد در نیمه نخست امسال کاهش یافته است.

تین نیوز

رئیس پلیس راهور استان بوشهر گفت: تصادفات خسارتی درون شهری 13 درصد، برون شهری 19 درصد و تصادفات منجر به فوت در استان بوشهر 25 درصد در نیمه نخست امسال کاهش یافته است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر ، سرهنگ قدرت‌الله کشکولی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با بیان اینکه تولید امنیت چند وجهی است اظهار داشت:امنیت مقوله‌ای چند وجهی است چراکه همانطور که نیروی انتظامی تولید کننده امنیت است مشارکت مردم، سازمانها و نهادهای مختلف دراین عرصه امری مهم و ضروری است.

وی کنترل و اجرای طرح‌های ترافیکی در محورهای مختلف را امری مهم و ضروری دانست و تصریح کرد: در زمینه بروز تصادف در جاده‌ها و خیابان‌ها عامل انسانی، زیرساخت‌های جاده‌ای و معابر و وسیله نقلیه مورد توجه است.

رئیس پلیس راهور استان بوشهر با اشاره به ساخت تقاطع غیرهم‌سطح در میدان آزادی بوشهر خاطر نشان کرد: این تقاطع، شهرداری بوشهر سال 1394 عملیات اجرایی آن را آغاز کرد که قرار بود در مدت 19 ماه تکمیل شود.

سرهنگ کشکولی با بیان اینکه بروز برخی از مشکلات زیرساخت تاسیساتی، روند ساخت تقاطع غیرهم‌سطح میدان آزادی بوشهر را به تعویق انداخت افزود: در آخرین بازدید و بررسی انجام شده قرار شد این تقاطع تا پایان امسال تکمیل شود تا مشکل تردد و ترافیک در محور یاد شده برطرف شود.

وی، از اجرای محور فرعی دسترسی به جاده نیروگاه بوشهر خبرداد و تصریح کرد: برای روان سازی ترافیک در محور بلوار شهدای نیروی دریایی به سمت جاده نیروگاه اتمی بوشهر، قرار شد محور فرعی در مدت 10 روز طراحی و اجرایی شود تا شاهد حل مشکلات ترافیک در این محور باشیم.

رئیس پلیس راهور استان بوشهر از کاهش تصادفات در محورهای استان بوشهر خبرداد و افزود: در نیمه نخست امسال تصادفات درون شهری استان بوشهر 13 درصد و برون شهری 19 درصد کاهش یافته است که نشان از ارتقاء فرهنگ رعایت قانون و مقررات راهنمایی و رانندگی است.

سرهنگ کشکولی با اشاره به کاهش فوت شدگان در تصادفات گفت: در نیمه نخست امسال تصادفاتی که منجر به فوت در محورهای درون شهری شده 27 درصد کاهش یافته و این در حالی است که تصادفات منجر به فوت در جاده‌های برون شهری 24 درصد کاهش یافته است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.