| کد خبر: 151321 |

نماینده مردم ایلام در مجلس:

مدیریت ناکارآمد عامل اصلی عقب ماندگی ایلام در مسیر توسعه است

نماینده مردم ایلام، چرداول، مهران، سیروان ، ایوان و ملکشاهی در مجلس شورای اسلامی گفت: مدیریت ناکارآمد عامل اصلی عقب ماندگی ایلام در مسیر توسعه است.

تین نیوز

نماینده مردم ایلام، چرداول، مهران، سیروان ، ایوان و ملکشاهی در مجلس شورای اسلامی گفت: مدیریت ناکارآمد عامل اصلی عقب ماندگی ایلام در مسیر توسعه است.

به گزارش خبرنگار مهر ، سلام امینی ظهر سه شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان چرداول اظهار داشت: با وجود در اختیار داشتن 11 درصد منابع نفتی و گاز که در غرب کشور رتبه اول را دار هستیم ولی همچنان مردم این استان چشم انتظار ایجاد صنایع بزرگ در حوزه انرژی در استان هستند.

وی افزود: ظرفیت هایی که این استان در حوزه های مختلف برای پیشرفت و توسعه دارد در کمتر استانی مشاهده می شود ولی تاکنون از این استعدادها استفاده مناسبی نشده است.

وی افزود: این ظرفیت می تواند منجر به تحول بسیار در بخش اشتغال و بویژه رفع بیکاری فارغ التحصیلان دانشگاهی شود که امیدواریم در دولت دوازدهم به این حوزه ها توجه ویژه شود.

عضو کمیسیون انرژی مجلس دهم تاکید کرد: بخش خصوص در استان بسیار ضعیف است و توانایی اجرای پروژه های بزرگ را ندارد که می طلبد دولت در این زمینه ورود بیشتری داشته باشد.

امینی مهار آب های زیرزمینی و چشمه های آبی در استان را حائز اهمیت دانست و تاکید کرد: سالانه 2 میلیون متر مکعب آب از استان ایلام بدون استفاده مناسب خارج می شود و علیرغم منابع آبی مناسب و ریختن این مقدار آب به کرخه متاسفانه حق استان ایلام رعایت نشده است.

منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.