| کد خبر: 258516 |

نشست تخصصی بررسی علل افت رتبه ایران در شاخص عملکرد لجستیک بانک جهانی

نشست تخصصی بررسی علل افت رتبه ایران در شاخص عملکرد لجستیک بانک جهانی (LPI 2023) برگزار می شود.

تین نیوز

نشست تخصصی بررسی علل افت رتبه ایران در شاخص عملکرد لجستیک بانک جهانی (LPI 2023) برگزار می شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از انجمن کشتیرانی شاخص عملکرد لجستیکی (Logistics Performance Index) که هر دو سال یک بار توسط بانک جهانی منتشر می شود، منعکس کننده توانایی لجستیکی کشورها در سهولت ارائه کالا و خدمات در زمان موردنظر به مشتریان است.

بر اساس این گزارش، به این منظور نشست تخصصی بررسی علل افت رتبه ایران در شاخص عملکرد لجستیک بانک جهانی (LPI 2023) با حضور: مسعود پل‌ مه(دبیرکل انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته ایران)،  سبحان نظری(دبیر انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل ریلی)،  مصطفی آیتی (نماینده ایران در کنوانسیون بین‌المللیTIR)، مجتبی سلیمانی (مدیرعامل موسسه مدیریت زنجیره تامین آمادگران) و  بهنام فرامرزیان (مدیر حمل و نقل بین‌المللی و کارنه تیر اتاق بازرگانی) در خانه اندیشه ورزان برگزار خواهد شد.

      <!-- news content  -->
      <div id=

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 7 26

    سبحان نظری هرجا باشه فقط و فقط میگه همه امکانات راه اهن را بدید به بخش خصوصی! :)))

    • محسن ابراهیمی 25 4

      در دوران ریاست جمهوری آقای احمدی نژاد یک شب قرار بود ایشون مصاحبه ای با تلویزیون داشته باشه اما یک ساعت مونده به مصاحبه، لغو شد و دیگه برگزار نشد. فردا صبحش، یک روزنامه جناح مخالف پخش شده بود دست مردم، در حالی که توش نوشته بود دیشب رئیس جمهور باز شروع کرد به فلان نوع صحبت کردن و ...!!! در واقع قبل از این که اصلا بنده خدا احمدی نژاد صحبتی کرده باشه، اون روزنامه مطالبش نوشته شده بود و رفته بود چاپخانه، با فرض این که همونی که دوست داره گفته بشه گفته میشه!

      حالا جوان عزیز پخمه اما خودنخبه دان که یک پروژه بگیر پولی و سمپات فراعنه و آخرت فروش است، داره یک روز قبل از میزگرد، میگه سبحان نظری فلان مطلب رو گفته!

      لقمه حلال خار داره مهندس جوان؟! از اون جایگاه غصبی در دولت بیا بیرون تو بخش خصوصی یه لقمه میدیم دستت به خدا صد برابر حلال تر از این نونی هست که شما سمپات های فراعنه در میارید می برید سر سفره زن و بچه ...

    • ناشناس 23 4

      در پاسخ به دوست ناشناس: یعنی شما دشمن خصوصی سازی هستید؟ خب مگر خصوصی سازی راهکار لازم برای رشد شاخص لجستیک نیست؟ یعنی شما معتقدید با دولتی شدن بخش حمل و نقل می توان شاخص های بین المللی را ارتقا داد؟