نشست تخصصی بررسی علل افت رتبه ایران در شاخص عملکرد لجستیک بانک جهانی
نشست تخصصی بررسی علل افت رتبه ایران در شاخص عملکرد لجستیک بانک جهانی (LPI 2023) برگزار می شود.
نشست تخصصی بررسی علل افت رتبه ایران در شاخص عملکرد لجستیک بانک جهانی (LPI 2023) برگزار می شود.
به گزارش تین نیوز به نقل از انجمن کشتیرانی شاخص عملکرد لجستیکی (Logistics Performance Index) که هر دو سال یک بار توسط بانک جهانی منتشر می شود، منعکس کننده توانایی لجستیکی کشورها در سهولت ارائه کالا و خدمات در زمان موردنظر به مشتریان است.
بر اساس این گزارش، به این منظور نشست تخصصی بررسی علل افت رتبه ایران در شاخص عملکرد لجستیک بانک جهانی (LPI 2023) با حضور: مسعود پل مه(دبیرکل انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته ایران)، سبحان نظری(دبیر انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل ریلی)، مصطفی آیتی (نماینده ایران در کنوانسیون بینالمللیTIR)، مجتبی سلیمانی (مدیرعامل موسسه مدیریت زنجیره تامین آمادگران) و بهنام فرامرزیان (مدیر حمل و نقل بینالمللی و کارنه تیر اتاق بازرگانی) در خانه اندیشه ورزان برگزار خواهد شد.
اخبار مرتبط
ارسال نظر
-
سبحان نظری هرجا باشه فقط و فقط میگه همه امکانات راه اهن را بدید به بخش خصوصی! :)))
-
در دوران ریاست جمهوری آقای احمدی نژاد یک شب قرار بود ایشون مصاحبه ای با تلویزیون داشته باشه اما یک ساعت مونده به مصاحبه، لغو شد و دیگه برگزار نشد. فردا صبحش، یک روزنامه جناح مخالف پخش شده بود دست مردم، در حالی که توش نوشته بود دیشب رئیس جمهور باز شروع کرد به فلان نوع صحبت کردن و ...!!! در واقع قبل از این که اصلا بنده خدا احمدی نژاد صحبتی کرده باشه، اون روزنامه مطالبش نوشته شده بود و رفته بود چاپخانه، با فرض این که همونی که دوست داره گفته بشه گفته میشه!
حالا جوان عزیز پخمه اما خودنخبه دان که یک پروژه بگیر پولی و سمپات فراعنه و آخرت فروش است، داره یک روز قبل از میزگرد، میگه سبحان نظری فلان مطلب رو گفته!
لقمه حلال خار داره مهندس جوان؟! از اون جایگاه غصبی در دولت بیا بیرون تو بخش خصوصی یه لقمه میدیم دستت به خدا صد برابر حلال تر از این نونی هست که شما سمپات های فراعنه در میارید می برید سر سفره زن و بچه ... -
در پاسخ به دوست ناشناس: یعنی شما دشمن خصوصی سازی هستید؟ خب مگر خصوصی سازی راهکار لازم برای رشد شاخص لجستیک نیست؟ یعنی شما معتقدید با دولتی شدن بخش حمل و نقل می توان شاخص های بین المللی را ارتقا داد؟
-
اخبار مهم
- تهدیدهای ترانزیت دریایی در ۱۴۰۳
- جای خالی بخش خصوصی در سفر رئیس جمهور به پاکستان
- پیامدهای منفی تعطیلی پنجشنبه ها در حوزه حمل و نقل و ترانزیت
- بانک مرکزی پدر تولید و تولیدکننده را درآورده است؛ به داد بخش خصوصی برسید!
- تعطیلات پایان هفته پس از پاسخ نامه اتاق، تعیین تکلیف می شود
- باید به سمت ایجاد بنادر «نسل سوم» برویم
- توسعه اقتصاد دریامحور باعث جهش تولید و اشتغال آفرینی می شود
- جدال بر سر تعطیلی شنبه ها/ از بخش خصوصی اصرار؛ از مجلس انکار!
- مخالفت اتاق بازرگانی ایران و آلمان با تحریم های جدید علیه تهران
- فراهم آوردن زیرساخت های لازم به منظور تحقق شعار سال ۱۴۰۳
- تاسیس بانک مشترک ایران-پاکستان فعلا معلق مانده است
- درخواست اتاق بازرگانی از رهبر انقلاب برای تعطیلی شنبه ها
- مخالفت اتاق بازرگانی تهران با تعطیلی پنجشنبه ها به جای شنبه ها
- رانندگان کامیون احتیاط کنند/ اجرای طرح ضربتی پلیس راه از 4 روز دیگر
- آیا فقط باید حمل کننده ترانزیتی صرف سنگ آهن افغانستان شویم؟
- روش تعیین افزایش نرخ حمل ونقل کالاها ناکارآمد است
- ورود کمیسیون انجمن های علمی ایران به موضوع توسعه دریا محور
- ورود کمیسیون انجمن های علمی ایران به موضوع توسعه دریا محور
- حذف دو ردیف تعرفه هزینه های حمل دریایی کالاهای کانتینری
- دبیرکل انجمن کشتیرانی: مشکلات زیادی برای جذب بار به ویژه در دریای خزر داریم
- مشکلی از لحاظ تامین ناوگان در دریای خزر نداریم
- ادامه مشکل رانندگان ایرانی برای دریافت بیمه سبز/ اروپایی ها همچنان ویزا نمی دهند
- اعتراض شدید رانندگان کامیون به افزایش 6 برابری نرخ صدور برگ تردد
- پیامدهای منفی تعطیلی پنجشنبه ها در حوزه حمل و نقل و ترانزیت
- تهدیدهای ترانزیت دریایی در ۱۴۰۳
- جای خالی بخش خصوصی در سفر رئیس جمهور به پاکستان
- بانک مرکزی پدر تولید و تولیدکننده را درآورده است؛ به داد بخش خصوصی برسید!
- تعطیلات پایان هفته پس از پاسخ نامه اتاق، تعیین تکلیف می شود
- باید به سمت ایجاد بنادر «نسل سوم» برویم
- فراخوان سراسری برای جذب حداقل 10 هزار راننده بین شهری مسافری
- زیتون گیت و ترافیک 14 کیلومتری در مسیر برگشت آزادراه منجیل رودبار
- رقیبان جدید رانندگان کامیون از راه رسیدند؛ احتمال کاهش درآمد رانندگان
- کوچ رانندگان و مالکان اتوبوس از بخش حمل و نقل جاده ای
- درخواست رانندگان کامیون برای اعمال سختی کار رانندگان جاده ای
- افشای نام فرد اختلاس کننده از بندر امام خمینی و همسرش/ کانادا مامن خلافکاران؟
- نارضایتی رانندگان کامیون و تریلی از نخستین گرانی سال 1403
- تصاویر اتوبان اصفهان شیراز در نوروز 1403؛ مناظر بهاری زیباترین آزادراه ایران
- استخدام فوری 10 هزار راننده با فراخوان سازمان راهداری و نکات مهمی درباره آن
- بحران رانندگان عمومی جدی شد/ کوچ رانندگان سواری کرایه بین شهری از این شغل
- درآمد رانندگان کامیون و اتوبوس کمتر از درآمد اسنپ موتوری!
- مردم طعم سفرهای نوروزی را در آزادراه قزوین - رشت چشیدند
- فروش تریلی چینی پرقدرت با پیش پرداخت 2 میلیارد و 750 میلیونی و تحویل فوری
- مقایسه کیفیت آزادراه زنجان با یک آزادراه تازه تاسیس در کشور آذربایجان/ تفاوت از زمین تا آسمان
- احتمال احداث مسیر برگشت آزادراه منجیل رودبار قوت گرفت
- نحوه ثبت شکایت در سامانه ۱۴۱ برای رانندگان کامیون
- نرخ جدید عوارض آزادراه ها در سال 1403 منتشر شد + جدول
- نادیده گرفتن حق و حقوق رانندگان کامیون با عدم افزایش کرایه حمل کالا
- 3 گام مهم شکایت رانندگان کامیون از کرایه غیر منصفانه و سوء استفاده های دیگر
- افشاگری درباره بیمه تکمیلی رانندگان کامیون ؛ سوء استفاده کنندگان کیستند؟
- طولانی ترین تونل ریلی خاورمیانه در لرستان ساخته می شود
- چرا کرایه حمل و نقل بار ثابت ماند؟/ شاخص تن کیلومتر چه زمانی بروزرسانی می شود؟
- پور سید آقایی : برای تاسیس تنظیم گر مستقل ریلی لابی کنید
- مالیات از درآمدی که مربوط به رانندگان کامیون نیست
- چرا در زمان خودتان لوکوموتیوی واگذار نکردید/ با کدام عملکردتان برای راه آهن نسخه می پیچید؟
- شکایت آهن فروشان از انجمن کامیونداران + سند
- زیبایی اتوبان اصفهان شیراز ؛ آزادراه چشم نواز را در تعطیلی 15 اردیبهشت ببینید + فیلم
- وصف شرایط فعلی حمل و نقل ریلی و شرکت راه آهن در قالب یک شعر
- ترفند خطرناک قاچاقچیان در اتوبان ساوه تهران نصف اتوبان را مسدود کرد
- اتوبان اصفهان شیراز ؛ تردد رایگان 6 ماهه تا کی ادامه دارد؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمیکند.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.