| کد خبر: 255226 |

◄ « حریل » 52.4 میلیارد تومان در فروردین ماه 1402 درآمدزایی کرد

شرکت ریل پرداز سیر- با نماد بورسی (حریل) - با انتشار گزارشی در سامانه کدال از درآمد بیش از 52 میلیارد تومانی خود در فروردین ماه 1402 خبر داد.

تین نیوز

شرکت ریل پرداز سیر - با نماد بورسی (حریل) -  با انتشار گزارشی در سامانه کدال از درآمد بیش از 52 میلیارد تومانی خود در فروردین ماه 1402 خبر داد.

به گزارش تین نیوز ، شرکت ریل پرداز سیر با درآمد 52 میلیارد و 423 میلیون تومانی فروردین را به پایان برد تا سهامداران این شرکت و سرمایه گذاران بورس تهران را به رصد و ساین مشتاقانه تر سهام این شرکت ترغیب شوند.

بر اساس گزارش حریل این میزان درآمد از محل حمل بارهای ریلی شرکت ذوب آهن، شرکت فولاد خوزستان، درآمدهای کریری و سایر درآمدهای ناشی از تخلیه و بارگیری کسب شده است.

صورت های مالی شرکت نشان می دهد بیشترین درآمد ریل پرداز سیر در فروردین ماه سالجاری از حمل بارهای فولاد خوزستان با رقم ۲۶۳,۲۵۴ میلیون ریال معادل 26 میلیارد و 325 میلیون و 400 هزار تومان به دست آمده است.

همچنین بررسی گزارش های مالی حریل از درآمد ۲۵۹,۱۲۴ میلیون ریالی - 25 میلیارد و 912 میلیون و 400 هزار تومانی – این شرکت طی نخستین ماه بهار 1402 از حمل بارهای متعلق به شرکت ذوب آهن اصفهان حکایت می کند.

درآمدهای ناشی از کریری نیز طی فروردین ماه در این شرکت 376 میلیون ریال و درآمدهای تخلیه و بارگیری نیز  ۱,۴۷۸ میلیون ریال گزارش شده است.

نکته قابل توجه دیگر این که قراردادهای حمل بار شرکت ریل پرداز سیر با صاحبان بارهای عمده این شرکت در فروردین ماه 1402 به پایان می رسد و این شرکت باید قراردادهای جدید با نرخ های سالجاری را در گزارش های بعدی خود به اطلاع سرمایه گذاران بورس برساند.

شایان ذکر است؛ شرکت ریل پرداز سیر زیر مجموعه گروه ریل پرداز لجستیک بوده و با در اختیار داشتن ۱۲۰۰دستگاه واگن لبه بلند ملکی و ۸۰۰ دستگاه واگن استیجاری از شرکت های مهم حوزه حمل و نقل ریلی به شمار می رود.

همچنین این شرکت با در اختیار داشتن یکی از بزرگترین کارخانجات تعمیرات واگن و چرخ و محور در ایستگاه راه آهن اصفهان قادر به انجام تعمیرات اساسی انواع واگن های باری، تعمیرات اساسی چرخ و محور، تعمیرات واگن های سانحه دیده، تعمیرات انواع بوژی، بازسازی انواع فنرهای لایه ای و … می باشد و طی سال های گذشته موفق به کسب رتبه اول در تعمیرات اساسی واگن های باری شده است.

ایجاد امکانات بارگیری و تخلیه محموله های ریلی در مبدأ و مقصد، ارائه اطلاعات آنلاین از آخرین وضعیت محموله های ریلی و انجام حمل ترکیبی (ریلی جاده‌‍‌ ای) از نقاط قوت و تمایزات اساسی شرکت در مقایسه با سایر شرکت های فعال در این حوزه است.

 

لینک اطلاعات شرکت ریل پرداز سیر- حریل

انتهای پیام

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.