| کد خبر: 264058 |

فاز نخست بزرگراه شمالی کرج به بهره‌ برداری می‌ رسد

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج گفت: هفته آینده فاز نخست بزرگراه شمالی کرج که حدفاصل بلوار طالقانی و بلوار انقلاب است بهره برداری خواهد رسید.

تین نیوز

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج گفت: هفته آینده فاز نخست بزرگراه شمالی کرج که حدفاصل بلوار طالقانی و بلوار انقلاب است بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایمنا، عمار ایزدیار با اشاره به کمبود سرانه های درمانی در هسته مرکزی شهر، اظهار کرد: مجموعه مدیریت شهری موافقت کرد یکی از مراکز درمانی حوالی میدان توحید خدمات رسانی بهتری به شهروندان ارائه دهند.

گزارش مهم و پربازدید امروز را بخوانید:

◄ افتتاح مترو پرند تا 10 روز دیگر؛ شهرداری از اتمسفر وعده و شعر خارج می شود؟

وی با اشاره به پروژه ساختمانی فرهنگی و ورزشی واقع در منطقه آق تپه، افزود: با تصویب شورای شهر، ۱۴ میلیارد تومان به عدد ردیف پروژه اضافه می شود و تا قبل از پایان سال افتتاح خواهد شد.

سخنگوی شورای شهر کرج با بیان اینکه هفته آینده فاز ۱ بزرگراه شمالی به بهره برداری می رسد، ادامه داد: حدفاصل بلوار طالقانی و بلوار انقلاب زیر بار ترافیک می روند.

وی در خصوص طرح تفضیلی شهر، تصریح کرد: طرح تفضیلی از سه بخش رابطه، معابر و پهنه بندی تشکیل شده است و در حال حاضر جلسات متعددی در ارتباط با طرح تفضیلی برگزار می شود.

ایزدیار با بیان اینکه کارکرد طرح تفضیلی پنج سال است، گفت: ۱۴ سال از طرح تفضیلی می گذرد از سال ۸۸ تا الان فقط تغییراتی در طرح تفضیلی ایجاد کردند و در تلاش هستیم طرح تفضیلی را آماده کنیم تا حداقل کارکرد ۱۰ ساله داشته باشد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • امیر 10 4

    خیلی زود به این فکر افتادید ، چشم نخورید ، تا آخر سال که قرار بود پل رو تکمیل کنید !

    • علی 1 3

      مگه کل مسیر چند کیلومتره که فاز بندی هم شده !؟

  • مجید 9 3

    خداییش خجالت ب‌کشید هم شهردار هم شورا وهم دادیستان وفرماندار شما بایدهرچهزودتر اینطرح بزرگراه تا بعد بهشت سکینه اجرایی شود کرج سومزن کلانشهر کی میخواهیدبفهمید

  • مرتضی میرزایی 6 0

    خیلی خوبه. این اولین بزرگراه کرج محسوب میشه. امیدوارم معابر بزرگ مثل این بیشتر ایجاد بشه و مترو هم سریعتر به بهره‌برداری برسد. و قفلهای ترافیک های الکی برطرف بشه. و البته امیدوارم تاکسی های برقی هاچبک جایگزین این تاکسی های دودزا بشه. و بجای اتوبوس های بزرگ خالی از مینی بوس های برقی در مسیر های بدون سربالایی استفاده بشه تا هوای پاک داشته باشیم.
    با تشکر

  • علیرضا کرج 1 3

    برای خودتون اسفند بریزد رو ماست.خجالت هم نمیکشید.اینهمه ساخت و ساز میشه و شهرداری قیمت خون باباش را میگیره.درامداش کجا میره.تو شهر که خیابونی.اسفالتی چیزی اضافه نشده.از بخور بخورا کم کنید خرج شهر کنید که اینهمه ملت تو ترافیک کرج تهران اسیر نشن.فقط شعاااااااار میدید

  • آروین 1 4

    تاکسیهای خط سه راه گوهردشت -سیزدهم گوهردشت .کم کار هستند .درساعت ۵ به بعد دیگه کار نمیکنن وصف طولانی مسافران بدلیل نبود تاکسی پرازدحام میشود .لطفا رسیدگی بفرمایید .

  • ناشناس 2 3

    از این مسولین بی عرضه بیشتر از این توقع نداریم واقعا که

  • م 0 3

    هرچی نامیزونی و ناترازی بفرستید سمت کمال اباد میلیاردها پول از داخل کمال ابباد در میاد او ن از وضع مدیریت ی خوابگاه درست کردید

  • شاهین ۳۳ 1 3

    شنیدیدکه لاک پشت از خرگوش برد !!! ولی اون افسانه بود !!! بابا بجنبید و برای مملکت تلاش کنید

  • بینام 1 3

    مترو چی شد؛اون هم دروغ بود؟

  • سلمان 1 3

    آخر چقدر، بخور ،بخور، سالها می گذرد و حرکت شما لاک پشتی است. مترو چی شد؟ خجالت بکشید. اصلا" هیچ دلسوزی ندارید،

  • ایمان 2 3

    خسته نباشی دلاور
    خدا قوت پهلوان
    البته عجله ای نیست ها فعلا یکم دیگه دست نگهدارید
    اینو میدونید که هزینه سوخت ترافیک هر هفته از تهران به کرج خودش پول یه بزرگراهه؟
    یعنی هرهفته با پول میلیونها لیتر بنزینی که دود میشه میتونید یه بزرگراه بسازید
    حالا هر هفته نه هر ماه

  • آبی آسمانی 0 3

    کل مسیرش یه فاز هم نیست چطوری فاز اول افتتاح میشه؟؟؟
    نمی دونیم متاسف باشیم...؟؟؟
    بخندیم...؟؟؟
    یا گریه کنیم...؟؟؟
    😌😌😌

  • ناشناس 2 0

    با تکمیل بزگراه شمالی اتوبان کرج تا پل حصارک،چون ماشین ها مجددا از همت وارد اتوبان کرج نمیشوند وبه مسیر خود ادامه میدهند،ترافیک بسیار کم میشود

  • حسینی 0 2

    یعنی چی اینکارا برای چی میخواهید بزرگراه بزنید تمام تفریح ما همین ترافیکه اون هم شما میخواهید آزمون بگیرید خدا لعنت کنه بانیشو

  • ناشناس 5 0

    تو ساخت پروژه های عمرانی زیرساختی ، یک لغت داریم به اسم "ابر پروژه" ، ابرپروژه یعنی پروژه ایی که :
    ۱ . عملیات ساخت سخت ، ساخت تونل های طویل و پل های پیچیده ، جا به جایی احجام سنگین ، میزان زیاد برداشت خاک و خاکریزی و ... داشته باشد در محیط سخت انجام شود عملیات جا به جایی سنگین مثل جا به جایی لوله اصلی آب شهر ، شبکه اصلی برق ، گاز و ... داشته باشد .
    ۲ . مشکلات حقوقی پیش بینی شده یا نشده داشته باشد یکیش مثلا تملک زمین ها و ساختمان ها و سازه هایی که دست نهادهای حقوقی و خصوصیه یا در تملک مردمه می تونه یک پادگان نظامی باشه انبارهای آموزش پرورش باشه زمین های دست بخش خصوصی باشه یا املاک دست مردم سر راه پروژه و یا امثال محیط زیست و ... باید یکسری مجوزهایی بدن چالش های حقوقی داره که می تونه یک پروژه را برای سال ها عقب بندازه
    ۳ . هزینه سنگین چندین هزار میلیارد تومانی داشته باشد .
    درواقع ، پروژه با ابر پروژه فرق دارد ساخت یک ساختمان ۴ طبقه ۲ واحدی هم یک پروژه عمرانیه که ۱ سال طول می کشد ساخت بزرگراه در شمال کرج که نیاز به ساخت بلندترین پل سواره ایران و مجموع پل های غیرهم سطح به تعداد زیاد ، عملیات برش و انفجار کوه ، تملکات بسیار و ... دارد هم یک پروژه عمرانیه .
    دلیل طولانی شدن ساخت ابر پروژه ها در کل همین است اینجوری نیست که چند تا کارگر بگذاری زمین را همین جوری صافش کنند آسفالت بریزی و تموم بشه ! شما همین جوری می خوای بغل باغچه خونت هم یک مقدار سیمان بریزی نصف روز حداقل وقت می گذاری یا کف حمام خونتون را به قصد تعویض لوله ها می کنی حمام کوچک هم باشد ۱۵ تا ۲۰ روز کار داره .
    این مطلب برای کسانیه که قصد فهمیدن و قصد افزایش اطلاعات عمومی را دارند اونی که نمی خواد بفهمه ذهنش سیاه شده قصدش تخریبه و دنبال ناله کردن ممتد هستش اونو دیگه نمی شه کاریش کرد هر طور باشه یک چیزی برای ناله کردن و تخریب پیدا می کنه این پروژه هم افتتاح می شه مترو پرند هم افتتاح می شه و ... اما خوب بعدش این ناله کردن هایش را جای دیگر می برد ! شخصیت این آدم ها اساسا به غر غر کردن گره خورده.

    • میثم 0 0

      بله شما درست میگی بیمارستان کمال آباد که ۱۰ درصد پیشرفت هم نداشت طی چند سال، متروی کرج که قرار بود سال۹۰ افتتاح بشه. وضعیت اتوبوسرانی و طرح های مسخره ای که اجرا میشه و بعد لغو میشه، ادای تهران رو در آوردن هیچ کدوم ایرادی ندارد و کاملا منطقی هستش.