| کد خبر: 263887 |

عملیات احداث خط اتوبوس تندور کرج آغاز شد

رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر کرج طرح احداث خط اتوبوس تندور بین غرب و جنوب شرقی این کلانشهر با هدف روان سازی ترافیک و توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی خبر داد.

تین نیوز

رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر کرج طرح احداث خط اتوبوس تندور بین غرب و جنوب شرقی این کلانشهر با هدف روان سازی ترافیک و توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، حسین مهاجری روز یکشنبه در حاشیه بازدید از خط اتوبوس تندور کرج افزود: این خط بین میدان خوارزمی در غرب کرج و میدان شهید سلطانی در جنوب شرقی این کلانشهر به طول رفت و برگشت ۳۰ کیلومتر احداث می شود.

وی ادامه داد: این اقدام در راستای اجرای پیاده سازی برنامه کاری شورای ششم مدیریت شهری در بخش حمل و نقل همگانی و ارائه تسهیلات مناسب به شهروندان و همچنین اصلاح الگوی مصرف استفاده از معابر شهر به اجرا درآمده است.

مهاجری گفت: کارگاه اجرایی این مسیر تجهیز شده و عملیات اجرایی آن از حصارک آغاز شده است که در ۲ طرف مسیر ۳۴ ایستگاه بین میدان خوارزمی و پایانه شهید سلطانی پیش بینی شده است .

رییس  کمیسیون عمران و حمل ونقل و ترافیک  شورای اسلامی شهر کرج افزود: اکنون تیم های مهندسی در سه راه پست خانه ، ابتدای بلوار گلستان و سه راه گوهردشت کرج در حال اجرای عملیات اصلاح هندسی مسیر اتوبوس تندور کرج هستند.

مهاجری اظهار کرد: اجرای این پروژه موجب روان سازی ترافیک در خیابان شهید بهشتی و هسته مرکزی کرج خواهد شد .

ناوگان اتوبوسرانی کرج اکنون دارای حدود ۶۰۰ دستگاه اتوبوس فعال است که قرار است به زودی ۲۰ دستگاه اتوبوس برقی به آنها اضافه شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.