| کد خبر: 264493 |

گرانفروشی در صدر تخلفات ناوگان حمل و نقل

از کل تخلفات ثبتی طی نیمه نخست امسال در حوزه حمل و نقل درون شهری و برون شهری ۷۴ درصد مربوط به گران فروشی و ۱۸ درصد مربوط به عدم درج قیمت و نصب نرخنامه است.

تین نیوز

از کل تخلفات ثبتی طی نیمه نخست امسال در حوزه حمل و نقل درون شهری و برون شهری ۷۴ درصد مربوط به گران فروشی و ۱۸ درصد مربوط به عدم درج قیمت و نصب نرخنامه است.

 به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، اکبر تقوی شوازی معاون بازرسی و نظارت بر خدمات سازمان حمایت ضمن اشاره به فعالیت ها و عملکرد ادارات کل صنعت، معدن و تجارت سراسر کشور در بخش حمل و نقل درون شهری و برون شهری (کالا و مسافر) در شش ماهه اول ۱۴۰۲، گفت: طبق آمار ارائه شده طی این مدت، تعداد ۴ هزار و ۶۸۳ فقره بازرسی و نظارت از ناوگان حمل و نقل درون و برون شهری کالا و مسافر توسط بازرسان ادارات کل صنعت، معدن و تجارت استان ها در سراسر کشور انجام شده است.

وی افزود: طی همین مدت از مجموع بازرسی های صورت گرفته، تعداد ۴۱۹ فقره پرونده تخلف در این دو بخش تشکیل که ارزش پرونده های متشکله بیش از ۴۵ میلیارد ریال است.

تقوی شوازی تصریح کرد: گزارش های رسمی نشان می دهد از کل تخلفات ثبتی طی مقطع زمانی یاد شده در حوزه حمل و نقل درون شهری و برون شهری ۷۴ درصد مربوط به گران فروشی و ۱۸ درصد مربوط به عدم درج قیمت و نصب نرخ نامه است که موضوع برای رسیدگی و صدور رأی به ادارات تعزیرات حکومتی ارسال گردیده است.

معاون بازرسی و نظارت بر خدمات سازمان حمایت از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف در این زمینه مراتب را از طریق مراجعه حضوری به ادارات صمت شهرستان ها و یا تماس با تلفن ۱۲۴ ادارات کل صنعت، معدن و تجارت استان ها اطلاع دهند تا در اسرع وقت مورد پیگیری و رسیدگی قرار گیرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.