| کد خبر: 142149 |

رئیس هیات‌عامل ایدرو:

◄ با حضور شریعتمداری، صنعت و تجارت جان تازه‌ای می‌گیرد

رئیس هیات عامل ایدرو با بیان اینکه انتخاب شریعتمداری اقدام مثبتی در جهت توسعه کشور است، ایشان را گزینه مطلوبی برای این سمت دانست وتصریح کرد: سابقه و تجربه ایشان در وزارت بازرگانی می‌تواند رشد و توسعه بیشتر تجارتِ صادرات‌گرا و توسعه صنعت را به دنبال داشته باشد.

تین نیوز

با انتخاب کابینه دولت دوازدهم در روز سه‌شنبه هفته گذشته، محمد شریعتمداری به‌عنوان وزیر پیشنهادی وزارت صنعت، معدن و تجارت از جانب رییس‌جمهور منتخب دوازدهم معرفی شد. پیش از گرفتن رای اعتماد از مجلس شورای اسلامی نیز، گمانه‌زنی‌ها می‌تواند میزان اقبال نمایندگان خانه ملت را به انتخاب یک وزیر پیشنهادی تا حد زیادی نشان دهد. به این ترتیب مدیرعامل شرکت ایدرو انتخاب شریعتمداری را اقدام مثبتی ارزیابی کرد و ایشان را گزینه مطلوبی برای این سمت دانست.

به گزارش تین‌نیوز، رئیس هیات عامل ایدرو با بیان این مطلب، تصریح کرد: سابقه و تجربه ایشان در وزارت بازرگانی می‌تواند رشد و توسعه بیشتر تجارتِ صادرات‌گرا و توسعه صنعت را به دنبال داشته باشد.

رئیس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران با بیان اینکه شریعمتداری گزینه مطلوبی برای وزارت صنعت و معدن و تجارت است، تصریح کرد: سابقه و تجربه ایشان در وزارت بازرگانی می‌تواند رشد و توسعه بیشتر تجارت صادرات‌گرا و توسعه صنعت را به دنبال داشته باشد، ضمن اینکه حضور در سمت معاونت اجرایی ریاست‌جمهور و احاطه ایشان به امور اجرایی کشور در چهار سال گذشته می‌تواند هماهنگی و توان‌افزایی در امر توسعه کشور را ایجاد کند .

منصور معظمی با تاکید بر اینکه حضور شریعتمداری ادامه جذب سرمایه‌گذاری و توسعه اشتغال را در صنعت در پی خواهد داشت، افزود: وزیر پیشنهادی رییس‌جمهور برای وزارت صنعت، معدن و تجارت برنامه‌های خوبی ارائه کرده که در رأس آن‌ها بحث تولید و تجارت، معطوف به صادرات است که این نقطه نظر، نظر و نگاه بسیار خوبی است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.