| کد خبر: 257766 |

واگذاری ۱۵۰۰ قطعه زمین به متقاضیان قانون حمایت از جوانی جمعیت در خراسان جنوبی

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی گفت: تعداد ۱۵۰۰ قطعه زمین به متقاضیان قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت استان دارای فرزند سوم و بیشتر واگذار شد.

تین نیوز

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی گفت: همزمان با برگزاری جشن وصال به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت زهرا (س) ۱۵۰۰ قطعه زمین به خانواده های مشمول طرح قانون جوانی جمعیت در سطح استان تخصیص و واگذار شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی خراسان جنوبی، میرمحمد مودی در این مراسم گفت: این مراسم که به طور همزمان با جشن وصال و با حضور ویدئو کنفرانسی ریاست محترم جمهوری برگزار شد، قرارداد واگذاری ۱۵۰۰ قطعه در سطح استان به نمایندگی به تعدادی از متقاضیان طرح جوانی جمعیت در شهرستان فردوس اعطاء شد.

وی افزود: همچنین در این مراسم قرعه کشی قطعات برای تعداد ۶۸ متقاضی واجد شرایط طرح جوانی جمعیت در شهرستان فردوس انجام و قطعات اختصاص یافته مشخص شد.

مودی با اشاره به اینکه یکی از برنامه‌های مهم دولت در قالب قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، تأمین زمین برای خانوارهای دارای سه فرزند به بالا است بیان کرد: در راستای دستورالعمل اجرایی ماده ۳ و ۴ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت اداره کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی نسبت به تخصیص و واگذاری زمین به مشمولان این طرح در تمامی شهرهای استان( به جز مرکز استان) به صورت ویلایی ویک طبقه حیاط دار اقدام نموده وخوشبختانه در این زمینه مشکلی وجود ندارد و زمین موردنیاز متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن و قانون جوانی جمعیت در استان تامین شده است.

وی افزود: تاکنون ۷ هزار و ۳۹۰ نفر در سطح استان در این طرح ثبت نام کرده اند که ۳ هزار و ۵۶۴ نفر در مرحله تشکیل پرونده هستند .

مودی بیان داشت: متقاضیانی که زمان تولد فرزند سوم و بیشتر آنها بعد از تاریخ ۲۴ آبان ۱۴۰۰ است، می توانند به سامانه طرح های حمایتی مسکن مراجعه و نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

مودی با بیان اینکه زمین ها بصورت رایگان به متقاضیان واجد شرایط واگذار می شود، گفت: براساس دستورالعمل ابلاغی فقط هزینه آماده سازی آن هم بصورت تنفس دو ساله و اقساط ۸ ساله بدون کارمزد از متقاضیان اخذ می شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.