| کد خبر: 259863 |

پیام جالب و آموزنده شهروند ایرانی ساکن سیدنی استرالیا

◄ جریمه فوق سنگین برای عبور از چراغ قرمز

یک شهروند ایرانی ساکن سیدنی استرالیا تجربه خود از عبور از چراغ قرمز در این شهر و جریمه ای که بابت آن پرداخت کرده را در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشت.

تین نیوز

یک شهروند ایرانی ساکن سیدنی استرالیا تجربه خود از عبور از چراغ قرمز در این شهر و جریمه ای که بابت آن پرداخت کرده را در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشت.

به گزارش تین نیوز، در پیام این شهروند ایرانی آمده است: الان از دادگاه می آیم ، به خاطر عبور از چراغ قرمز ۸ پوینت از لایسنس و ۶۰۰ دلار جریمه برایم آمده بود. من درخواست دادگاه دادم و امروز رفتم جلسه.

این شهروند افزود: قاضی یک خانم با تجربه و سن بالا بود ، در بدو امر پرسید که به تخلف خود اقرار می کنید؟ گفتم: بله، گفت: چه دفاعی دارید؟ جرم محرز هست. گفتم: همانطور که در برگ جریمه قید شده ، ساعتی که من از چراغ قرمز رد شدم، یک روز گرم تابستانه ساعت ۷ عصر بوده و نور خورشید کاملا در سطح افقی در چشم من بوده است ، (نور خورشید در تصویر مشخص افتاده بود ) و من قدرت تشخیص پایه چراغ خطر را نداشتم.

او گفت: سپس قاضی رو به مشاور کرد و گفت با GPS مسیر و محل جرم را روی TV بیار تا ببینیم. مشاور هم از طریق کامپیوتر محل تقاطع را نمایش داد، پس از مشاهده تقاطع و دیدن وضعیت ... ادعای من را دال بر اختلال نور خورشید در دید تایید و جریمه را ازمن سلب و بخشید و در ادامه به مشاور گفت که در توضیح پرونده از پلیس، خواسته شود که کاور مناسبی، برای پوشش چراغ خطر از نور خورشید در محل مذکور طراحی و اجرا کند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 2 1

    این اتفاق اکر در ایران بود وجدانی برای بررسی دقیق موضوع .وجود نداشت .باید جریمه رو پرداخت می‌کرد .درود بر مسئولین فهمیم آن کشور .

  • ظفرعظیمی مهر 1 1

    سلام .در خصوص این مطلب بنده در شهراردبیل خروجی به سمت سرعین پیمانکار که زیرگذر نادر شام اسبی را احداث کرده پس از ماه ها فراموش کرده یک تابلو را بردارد که نوشته براست برانید و اکنون هم رانندگان نا آشنا هنوز از آن تابلو تبعیت نموده وبراست میرانند که براست راندن باعث میشود سر‌از کوه بیابان وخاکی ودست انداز درآورید به کجا شکایت کنیم از دست پیمانکار‌شام اسبی اردبیل .