| کد خبر: 269231 |

ثبت بیش از ۱۴میلیون تردد در محور های مواصلاتی استان اردبیل

معاون فنی وراههای روستایی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل در ۱۱ ماهه گذشته از ثبت ۱۴ میلیون و۷۰۰ هزار تردد در محورهای مواصلاتی استان اردبیل خبرداد.

تین نیوز

معاون فنی وراههای روستایی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل در ۱۱ ماهه گذشته از ثبت ۱۴ میلیون و۷۰۰ هزار تردد در محورهای مواصلاتی استان اردبیل خبرداد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، منصور نجفقلیزاده معاون فنی و راههای روستایی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل در بازدید از سامانه هوشمند محور سرچم گفت :در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که ۱۴ میلیون تردد در مبادی ورودی و خروجی استان ثبت شده بود افزایش ۵ درصدی را شاهد هستیم.

وی با اشاره به اینکه در مدت یاد شده۷ میلیون و۴۰۰ هزار و ۸۰۹تردد در مبادی ورودی و ۷میلیون و ۲۹۵ هزار و ۱۷۲ تردد نیز در مبادی خروجی استان به ثبت رسیده افزود:نسبت به مدت مشابه سال قبل که ۷میلیون و ۱۰۳ هزار و ۵۸۴ تردد در مبادی ورودی ثبت شده بود در ۱۱ ماهه گذشته افزایش ۴ درصدی را نشان می دهد.

نجفقلیزاده ادامه داد:در مدت مشابه سال قبل ۶ میلیون و۹۳۰ هزار و ۷۳۲ تردد در مبادی خروجی استان به ثبت رسیده بود که در ۱۱ ماهه گذشته ۵ درصد افزایش را شاهد هستیم.

معاون فنی وراههای روستایی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل محورهای اردبیل آستارا وبالعکس،اردبیل نیر وبالعکس و اردبیل مغان بالعکس را جزوه محورهای پرتردد استان برشمرد و تصریح کرد:در ۱۱ ماهه گذشته ۱۲ میلیون و۷۲۹ هزار و ۳۲ تردد در محور اردبیل آستارا و بالعکس،۱۱ میلیون و۶۰۲ هزار و۷۵ تردد در محور اردبیل نیر وبالعکس و ۸میلیون و۴۵۰ هزار و۱۴۱ تردد نیز در محور اردبیل مغان و بالعکس ثبت شده است.

نحفقلیزاده در مدت یاد شده از ثبت ۱۰میلیون و ۷۴۱ هزار و۳۶۶ تردد تخلف سرعت غیرمجاز در محورهای مواصلاتی استان اردبیل خبرداد و خاطرنشان شد:این میزان ۱۰ درصد از کل تردد استان را شامل می شود.

وی محور گرمی بیله سوار،مشگین شهر کنگرلو و محوربران قره آغاج را درای بیشترین تردد تخلف سرعت غیرمجاز عنوان کرد .و گفت:در ۱۱ ماهه گذشته ۳۰۰ هزار و۵۷۰ تردد تخلف سرعت غیرمجاز در محور گرمی بیله سوار ،۲۷۷ هزار و۶۹۵ تردد در محور مشگین شهر کنگرلوو ۳۸۹ هزار و۲۱۷ تردد تخلف سرعت غیرمجاز در محور بران قره آغاج ثبت شده است.

معاون فنی وراههای روستایی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل میانگین سرعت استان را ۷۲ کیلومتر دانست و بیان کرد: رانندگان برای حفظ جان خود وسایر مترددین درجاده ضمن رعایت سرعت و سبقت باید به علائم راهور در جاده نیز توجه کنند.

نجفقلیزاده فعالیت  ۷۴ دستگاه تردد شمار برخط ،۵۴ سامانه ثبت تخلفات سرعت و۴۱ دوربین نظارت تصویری رادر محورهای استان اردبیل یادآور شدو از مردم خواست قبل ازسفر جهت اطلاع از آخرین وضعیت جوی وترافیکی استان با سامانه ۱۴۱ اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل تماس بگیرند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.