| کد خبر: 266899 |

سه هزار میلیارد ریال اعتبار به پروژه راه‌ آهن اردبیل تخصیص یافت

روابط عمومی استانداری اردبیل از تخصیص مبلغ سه هزار میلیارد ریال اعتبار از محل اسناد خزانه به پروژه راه آهن اردبیل - میانه خبر داد.

تین نیوز

روابط عمومی استانداری اردبیل از تخصیص مبلغ سه هزار میلیارد ریال اعتبار از محل اسناد خزانه به پروژه راه آهن اردبیل - میانه خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا،  روابط عمومی استانداری اردبیل روز شنبه اعلام کرد: اعتبار مورد اشاره پیرو سفرهای ۲ هفته پیش محسن منصوری، معاون اجرایی رئیس جمهور و مهرداد بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی به استان اردبیل و با پیگیری های صورت گرفته از سوی سیدحامد عاملی، استاندار اردبیل تامین شده است.

بر اساس این گزارش، با در نظر گرفتن مبلغ تخصیص یافته ۶ هزار میلیارد ریال اعتبار در مجموع در یک ماه گذشته به پروژه راه آهن اردبیل - میانه اختصاص داده شده است تا این پروژه هرچه سریع تر به مرحله بهره برداری برسد.

وزیر راه و شهرسازی پیش تر در جریان سفر به اردبیل از ضرورت تامین مبلغ ۹ هزار میلیارد ریال برای زیرسازی، هفت هزار میلیارد ریال برای روسازی و یک هزار میلیارد ریال برای ساختمان راه آهن اردبیل در راستای تکمیل پروژه خبر داده بود.

به گفته استاندار اردبیل، در حال حاضر ۵۰۰ متر لاینینگ، ۳۳۰ متر عرشه پل و ۸۰۰ گالری باید اجرا شود و برای تکمیل پروژه ۱۳ هزار تن سیمان نیاز است.

دولت سیزدهم تکمیل پروژه راه آهن اردبیل را در کنار توسعه شبکه بزرگراهی و توسعه و تجهیز فرودگاه اردبیل در راستای جبران عقب ماندگی های تاریخی این استان از نظر شاخص های حمل و نقل در دستور کار قرار داده است.

استان اردبیل با جمعیت افزون بر یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر در شمال غربی ایران و همجوار با استان های آذربایجان شرقی، زنجان و کشور جمهوری آذربایجان قرار دارد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.