| کد خبر: 164779 |

◄ شناسایی 25 نقطه حادثه‌خیز در جاده‌های اردبیل

25نقطه حادثه‌خیز در جاده‌های استان اردبیل شناسایی‌شده که 10 مورد از این نقاط موردمطالعه قرارگرفته و پنج نقطه نیز در مرحله برگزاری مناقصه و واگذاری برای پیمانکار برای رفع نواقص است.

تین نیوز

مدیرکل راهـداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استـان اردبیل بابیان اینکه 50 درصد اعتبارات مربوط به رفع نقاط حادثه‌خیز باید از محل استانی تأمین شود گفت: از مسئولان و به‌ویژه فرمانداران شهرستان انتظار داریم تا در این رابطه و نیز در رابطه با بحث خط‌کشی‌ها اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای را همراهی کنند تا بتوانیم با تخصیص اعتبار مناسب 150 کیلومتر جاده خط‌کشی نشده و نقاط حادثه‌خیز را اصلاح کنیم.

​ به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل ، علی رحمتی افزود:‌ یکی از مشکلات اصلی فعلی در جاده‌های استان نبود ایمنی در پل الماس در مسیر نیز به اردبیل است که این پل فعلاً ایمنی و استحکام مناسبی ندارد و تردد وسایل نقلیه سنگین با بیش از 30 تن بار ممنوع شده که در حال حاضر از کنارگذر این پل تردد انجام می‌شود .

رئیس کمیته حمل‌ونقل ستاد اجرایی خدمات سفر استان اردبیل افزود : آمار تردد وسایل نقلیه در سال گذشته نسبت به سال 95 پنج‌تا 13 درصد افزایش‌یافته به‌طوری‌که در سال گذشته درمجموع 82 میلیون وسایل نقلیه در محورهای مواصلاتی استان تردد کرده که این ترددها توسط 60 دستگاه تردد شمار در جاده‌های استان به ثبت رسیده است .

رحمتی گفت: در سال گذشته نسبت به سال 95، شاهد افزایش 11 درصدی تردد وسایل نقلیه بودیم که بیشترین آمار متوفیان تصادفات نیز مربوط به شهرستان مشکین‌شهر بوده و 30 درصد نیز ناشی از سبقت غیرمجاز است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل تصریح کرد: امسال نیز سعی داریم که تا زمانی که شرایط جوی استان اجازه می‌دهد برای رفع نقاط حادثه‌خیز و بهسازی و ایمن‌سازی جاده‌های استان تلاش کنیم که امیدواریم اعتبار مناسب از محل استانی نیز برای این کار تأمین شود

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.