| کد خبر: 150250 |

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل:

حفظ حریم جاده‌ها خط قرمز ماست

مدیر کل راهدار و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: حفظ حریم جاده‌ها به عنوان خط قرمز ما محسوب می‌شود و در این باب با کسی مماشات نمی‌کنیم.

تین نیوز

 مدیر کل راهدار و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: حفظ حریم جاده‌ها به عنوان خط قرمز ما محسوب می‌شود و در این باب با کسی مماشات نمی‌کنیم.

به گزارش ایسنا، علی رحمتی در جمع فرمانده‌هان پلیس راه استان اردبیل اظهار کرد: با برنامه ریزی‌های مناسب و انجام اقدامات ایمنی لازم توانستیم با کاهش 21.6 تلفات و تصادفات در راه های برون شهری و روستایی به رتبه چهارم کشوری در کاهش تلفات و تصادفات جاده‌ای دست یابیم. 

وی با اشاره به اینکه میانگین کشوری کاهش تلفات در مدت یاد شده دو درصد است تصریح کرد: متاسفانه علیرغم کارهای فراوان انجام شده در حوزه راهداری اعتبارات این حوزه بسیار اندک است و از مسئولان و فرمانداران خواسته ایم تا طبق اعلام رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در تخصیص صدرصدی اعتبارات استانی این اداره کل اهتمام ویژه ای داشته باشند تا بتوانیم بیش از پیش در جاده ها به مردم شریف خدمت کنیم.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل با تاکید بر تجهیز پاسگاه ها از فرماندهان پلیس راه خواست تا در حفظ حریم راه ها، جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز و جمع آوری بساط میوه فروشان در سه راهی گیوی و محور مشکین شهر یاری گر این اداره کل باشند.

رحمتی با اشاره به آمادگی کامل راهداران در 12 راهدارخانه ثابت و سیار و 8 گردنه برف گیر افزود: نیروهای پرتلاش راهداری و حمل و نقل جاده ای استان امسال با 200 دستگاه ماشین آلات و 360 نفر نیروی انسانی در کلیه محورهای مواصلاتی استان مستقر شدند تا در مواقع ضروری و بارش برف خدمات لازم را انجام دهند.

در این جلسه رئیس پلیس راه استان اردبیل نیز با قدردانی از اقدامات اداره کل راهداری وحمل و نقل جاده ای استان اردبیـــــل در ساخت 3 پاسگاه پلیس راه در محورهای استان اظهار امیدواری کرد؛ با بهره برداری از این پاسگاه ها در آینده ای نزدیک شاهد افزایش ایمنی و خدمات دهی بیشتر به مردم باشیم. 

سید حجت فتاحی ایمن سازی جاده ها را در کاهش تلفات و تصادفات بسیار مهم دانست و با انتقاد از ناقص ماندن پروژه های چهار بانده کردن محورها در نقاط مختلف استان گفت: مسئولان در تکمیل این طرح ها که جز مطالبات اصلی مردم است باهمه توان در میدان اقدام و عمل تلاش کنند. 

وی تصریح کرد: متاسفانه 66 درصد تصادفات در شمال استان رخ می دهد و حل این مشکل توجه ویژه و جدی مسئولان را می طلبد. 

در پایان این مراسم مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اردبیـــــل با اهدای لوح تقدیر از تلاش های فرماندهان پلیس راه تجلیل کرد. 

 

منبع: خبرگزاری ایسنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.