تولیدکنندگان برای بازاریابی باید سرمایه گذاری داشته باشند
رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و عراق: تولیدکنندگان برای بازاریابی باید سرمایه گذاری کافی داشته باشند تا بتوانند در چرخه تولید و عرضه بمانند.
رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و عراق: تولیدکنندگان برای بازاریابی باید سرمایه گذاری کافی داشته باشند تا بتوانند در چرخه تولید و عرضه بمانند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، یحیی آل اسحاق در همایش باتری که در محل هتل المپیک برگزار شد، افزود: صنایع همواره باید نوسازی داشته باشند تا باقی بمانند. امروز در دوره نسل چهارم صنعت قرار داریم که از آن با عنوان آشوب خلاق یاد می شود.
وی گفت: مجموعه صباباتری مجموعه عظیم صنعتی است که نیمی از نیاز کشور را در زمینه باتری های مصرفی تولید می کند و در زمینه تولید مشکلی وجود ندارد اما در حوزه بازرگانی با تنگناهایی مواجه هستیم.
رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و عراق افزود: باید همواره بازارها تضمین شود. براین اساس کیفیت، قیمت و خدمات پس از فروش می تواند کالا را قابل رقابت کند و مشتری رغبت می کند محصول را بخرد.
آل اسحاق گفت: امروز بازار تولیدات داخلی بازار پررقیبی است و برای درخشیدن در چنین بازاری باید تلاش گسترده ای در زمینه بازاریابی داشت.
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمیکند.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.