| کد خبر: 146414 |

تولیدکنندگان برای بازاریابی باید سرمایه گذاری داشته باشند

رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و عراق: تولیدکنندگان برای بازاریابی باید سرمایه گذاری کافی داشته باشند تا بتوانند در چرخه تولید و عرضه بمانند.

تین نیوز

 رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و عراق: تولیدکنندگان برای بازاریابی باید سرمایه گذاری کافی داشته باشند تا بتوانند در چرخه تولید و عرضه بمانند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، یحیی آل اسحاق در همایش باتری که در محل هتل المپیک برگزار شد، افزود: صنایع همواره باید نوسازی داشته باشند تا باقی بمانند. امروز در دوره نسل چهارم صنعت قرار داریم که از آن با عنوان آشوب خلاق یاد می شود.

وی گفت: مجموعه صباباتری مجموعه عظیم صنعتی است که نیمی از نیاز کشور را در زمینه باتری های مصرفی تولید می کند و در زمینه تولید مشکلی وجود ندارد اما در حوزه بازرگانی با تنگناهایی مواجه هستیم.

رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و عراق افزود: باید همواره بازارها تضمین شود. براین اساس کیفیت، قیمت و خدمات پس از فروش می تواند کالا را قابل رقابت کند و مشتری رغبت می کند محصول را بخرد. 

آل اسحاق گفت: امروز بازار تولیدات داخلی بازار پررقیبی است و برای درخشیدن در چنین بازاری باید تلاش گسترده ای در زمینه بازاریابی داشت.

 

منبع: خبرگزاری صداوسیما

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.