| کد خبر: 246182 |

ایران به بیش از ۹۰۰۰ کیلومتر خطوط آزادراهی نیازمند است

در حال حاضر حدود ۲۸۰۰ کیلومتر آزادراه در کشور احداث شده که این عدد باید به ۱۲ هزار کیلومتر برسد. این موضوع نیز جز با همکاری بخش سرمایه‌گذاری کشور محقق نمی‌شود.

تین نیوز

مدیر کل بهره‌برداری از آزادراه‌های کشور گفت: در حال حاضر حدود ۲۸۰۰ کیلومتر آزادراه در کشور احداث شده که این عدد باید به ۱۲ هزار کیلومتر برسد. این موضوع نیز جز با همکاری بخش سرمایه‌گذاری کشور محقق نمی‌شود.

به گزارش تین نیوز، عباس بیات سرمدی امروز، ۳۱ مرداد ماه، در مراسم افتتاحیه پروژه اخذ عوارض الکترونیک(ETC) مسیر مشهد باغچه که در ورودی آزادراه شهید شوشتری مشهد برگزار شد، اظهار کرد: راه‌اندازی پروژه اخذ عوارض به صورت الکترونیکی جز با همکاری تمام بخش‌ها میسر نمی‌شود. در حال حاضر در سطح کشور ۲۸ آزادراه وجود دارد که در ۱۲ آزادراه از این تعداد اخذ عوارض به صورت الکترونیکی انجام می‌شود.

وی افزود: خواهش من از مسئولان استانی این است که به سرمایه‌گذاری بخش خصوصی توجه‌ نمایند زیرا دولت بودجه کافی برای ساخت آزادراه‌های کشور را در اختیار ندارد. همچنین عدد بودجه در نظر گرفته شده به منظور تجهیز زیرساخت آزادراه‌های کشور در سال جاری بسیار کم است.

ایران به بیش از ۹۰۰۰ کیلومتر خطوط آزادراهی نیازمند است

مدیر کل بهره‌برداری از آزادراه‌های کشور عنوان کرد: بخش عمده‌ای از افراد مستقر در کیوسک‌های اخذ عوارض پس از الکترونیکی شدن عوارض دچار مشکل خواهند شد. بنابراین مسئولان استانی باید فکری به حال شغل این افراد کنند. همچنین همکاری لازم نسبت به پرداخت عوارض، فرهنگ‌سازی این موضوع و... نیز باید صورت گیرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری ایسنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.