| کد خبر: 270783 |

بازسازی ۴۰ دستگاه اتوبوس شهری در تبریز

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل ونقل و مسافر شهرداری تبریز از بازسازی و راه اندازی ۴۰ دستگاه اتوبوس متوقف شده این شرکت و اضافه شدن به خطوط کم برخوردار با اعتباری افزون بر ۵۷ میلیارد ریال خبر داد.

تین نیوز

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل ونقل و مسافر شهرداری تبریز از بازسازی و راه اندازی ۴۰ دستگاه اتوبوس متوقف شده این شرکت و اضافه شدن به خطوط کم برخوردار با اعتباری افزون بر ۵۷ میلیارد ریال خبر داد.

 

به گزارش تین نیوز به نقل از ایمنا از آذربایجان شرقی، محمد حسین زاده ظهر امروز _سه شنبه بیست و یکم فروردین_ اظهار کرد: یکی از برنامه های مهم سازمان مدیریت حمل ونقل مسافر شهرداری تبریز در حوزه حمل ونقل عمومی، تقویت ناوگان اتوبوسرانی است.

وی افزود: در این راستا و با توجه به توقف چندین ساله ۴۰ دستگاه اتوبوس، از بهمن سال گذشته و در ایام تعطیلات نوروز امسال، با تلاش بدون وقفه و شبانه روزی کارکنان حوزه فنی و تعمیرگاهی اتوبوسرانی تبریز، ۴۰ دستگاه اتوبوس متوقفی، بازسازی، راه اندازی و به خطوط کم برخوردار درون شهری تبریز و حومه اضافه شد.

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل ونقل و مسافر شهرداری تبریز ادامه داد: از این تعداد اتوبوس، ۱۰ دستگاه دوکابین و ۳۰ دستگاه تک کابین است که در مجموع تعداد ۲۴ دستگاه اتوبوس با دستورات ویژه شهردار تبریز و تعداد ۱۶ دستگاه نیز از محل اعتبارات تبصره ۱۸ تأمین مالی و با خرید قطعات لازم و تلاش همکاران فنی و تعمیرگاهی بازسازی و راه اندازی شده است.

حسین زاده مجموع اعتبار هزینه شده برای بازسازی و راه اندازی اتوبوس های فوق را ۵۷ میلیارد ریال اعلام کرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.