| کد خبر: 19014 |

مدیرکل جدید راه و شهرسازی استان آذربایجان شرقی معرفی شد

تین نیوز | ​طی مراسمی با حضور معان وزیر راه و شهرسازی مدیر كل جدید راه و شهرسازی استان آذربایجان شرقی معرفی و از خدمات مدیر كل پیشین قدردانی شد.

به گزارش تین نیوز از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای، داودكشاورزیان معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس این سازمان، در این مراسم با اشاره به اینكه بیش از 50 درصد پروژه‌های عمرانی در استان مربوط به حوزه  راه و شهرسازی است، اهمیت كار مدیران این حوزه  و استفاده از توان بخش خصوصی جهت تحقق بهینه اهداف این بخش را یادآور شدو اظهار داشت: نگهداری راه‌ها به عنوان یكی از محورهای مهم توسعه هر استان  و زیرساخت اصلی در سفرها و حمل و نقل جاده ای دارای اهمیت ویژه ای است و لذا با توجه به  افزایش قیمت قیر و سایر مصالح در حال حاضر  تأمین اعتبارات مورد نیاز جهت نگهداری مناسب از راه‌های استان امری ضروری است.

وی ایجاد فضای صمیمی و جلب رضایت همكاران و مردم را عمده‌ترین رویكردهای سازمان در مناسبات و روابط انسانی عنوان كرد و افزود: ضرورت برقراری ارتباط شایسته با تشكل‌های دانشگاهی وعلمی در جهت نیل به اهداف سازمانی  میتواند بسیار مؤثر باشد از این رو بهره مندی از امكانات علمی و پژوهشی در بخش های راهداری و حمل و نقل جاده ای در دستور كار سازمان می باشد.

كشاورزیان با اشاره به تجربیات و سوابق ارزنده مدیركل جدید راه و شهرسازی استان آذربایجان شرقی گفت: با توجه  به مسئولیت  ایشان در حوزه های دانشگاه و اجرایی انتظار می رود با مسئولیت‌ و مدیریت جدید طرح ها و پروژه های اداره كل راه و شهرسازی استان ضمن استفاده از ظرفیت های دانشگاهی و مراكز علمی، با بكارگیری از فناوری های روز دنیا گام های موثری در ارائه خدمات به هموطنان برداشته شود.

بر اساس این گزارش، پورمهدی معاون استاندار آذربایجان شرقی نیز با اشاره  به زیرساخت‌های موجود به اهمیت و نقش حمل‌ونقل در توسعه همه جانبه استان اشاره  كرد و افزود: امید است ارتباط پیش از پیش بین اداره كل راه و شهرسازی و مراكز علمی، همچنین  تعامل مؤثری نیز بین این اداره و سایر دستگاه‌های  مسئول در سفرهای جاده ای و  بخش مسكن برقرار گردد.

همچنین علیزاده، مدیر پیشین اداره كل از فعالیت ها و اقدامات پنج ساله اداره كل گزارشی ارائه و توحید اخلاقی، مدیر جدید اداره نیز برنامه های آتی خود را جهت ارتقای سطح خدمات  و ماموریت های محوله ارائه كرد.

شایان ذكر است در این مراسم، داود كشاورزیان معاون وزیر راه و شهرسازی از خدمات پنج ساله علیزاده مدیركل سابق راه و شهرسازی استان آذربایجان شرقی با اهدای لوح تقدیر، قدردانی و برای وی در مسئولیت جدید به عنوان مجری پروژه آزادراه تبریز-بازرگان آرزوی موفقیت كرد.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.