| کد خبر: 39351 |

۴۰ میلیارد ریال برای طرح‌های راهداری بوشهر تخصیص یافت

تین نیوز | مدیر راهداری استان بوشهر گفت: برای فراهم کردن ایمنی تردد خودروها در جاده‌های استان بوشهر ۴۰ میلیارد ریال اعتبار در تجهیز محورهای مواصلاتی استان بوشهر به امکانات ایمنی تخصیص یافت.
 
عبدالکریم اخترشناس با تاکید بر ارتقا سطح ایمنی راه‌ها  اظهار داشت: برای اقدامات اضطراری نگه‌داری و ایمن‌سازی راه‌ها ویژه طرح نوروزی عملیات‌های مهمی در محورهای مواصلاتی استان بوشهر انجام شده است.
 
وی با بیان اینکه هدف‌گذاری برای مسیرهای پر تردد یکی از اقدامات مهم در این زمینه محسوب می‌شود تصریح کرد: این اقدامات به منظور آمادگی بیشتر اکیپ‌های نگه‌داری و آماده‌سازی راهدارخانه‌ها برای میزبانی مسافران نوروزی و انجام یکسری عملیات برای ارتقا ایمنی راه‌هاست.
 
مدیر راهداری استان بوشهر با اشاره به اجرای خط کشی در 2 هزار کیلومتر از محورهای استان بوشهر افزود: ارتقا سطح ایمنی در راه‌ها با احیای خط کشی محورها محقق می‌شود که در این راستا 2 هزار کیلومتر از راههای استان بوشهر تجدید خط کشی شده است.
 
اخترشناس با بیان اینکه برای خط کشی محورهای مواصلاتی استان بوشهر 25 میلیارد ریال مصوب و تخصیص یافته است گفت: برای نصب تابلوهای مسیرنما و جهت‌نما به ویژه در قوس‌ها، تعویض حفاظ‌‌های آسیب‌دیده، تکمیل حفاظ‌ پرتگاه‌ها، نصب تجهیزات چشم‌گربه‌ای، استوانه ایمنی و سرعت گیر دو میلیارد و 200 میلیون ریال تخصیص یافته است.
 
وی، آشکارسازی نقاط پر حادثه و نواحی مستعد حادثه را از مهم‌ترین برنامه‌ها تا قبل ازآغاز سفرهای نوروزی دانست و گفت: برای این مهم یک‌میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته است.
 
مدیر راهداری استان بوشهر ساماندهی پلیس راه  را از دیگر برنامه‌های مدیریت راهداری استان بوشهر برشمرد و افزود: راهداران استان بوشهر در طول چهارهزار کیلومتری جاده‌های این استان حضوری فعال دارند و این در حالی است که در نقاط کوهستانی و پرحادثه مستقر هستند.
 
اخترشناس با بیان اینکه 31 اکیپ راهداری با 100 دستگاه ماشین آلات در محورهای استان حضور دارند گفت: 31 تیم راهداری با استفاده از نیروهای متخصص راهداری و ماشین آلات و تجهیزات لازم در محورهای مواصلاتی سراسر استان به ویژه در گردنه‌ها و مناطق صعب العبور مستقر هستند و وظیفه نگه داری و بازگشایی جاده‌ها و امدادرسانی به مسافران را به عهده دارند.
 
وی تاکید کرد: در تلاش هستیم تا قبل از آغاز سفرهای نوروزی بتوانیم راه‌ها را برای مسافران ایمن‌تر و آماده‌تر کنیم.
 

 

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.