| کد خبر: 38338 |

عملیات اجرایی چهاربانده شدن جاده گچساران - بهبهان بزودی آغاز می شود

تین نیوز | نماینده مردم شهرستانهای گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح چهاربانده شدن جاده شهرستان گچساران به سمت بهبهان به زودی اجرایی می شود.
 
غلامرضا تاجگردون افزود: مزایده برای انتخاب پیمانکار طرح چهاربانده شدن جاده گچساران بهبهان برگزار شده و عملیات اجرایی قطعه نخست این پروژه به طول ۳۸ کیلومتر تا یک ماه آینده آغاز می شود.
 
وی اظهار کرد: طرح چهاربانده شدن جاده شهرستان گچساران به سمت بهبهان از توابع استان خوزستان بزودی اجرایی می شود.
 
نماینده مردم شهرستانهای گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: چهاربانده شدن جاده ارتباطی گچساران به بهبهان در کاهش تصادفات جاده ای به دلیل ترانزیتی بودن این محور ارتباطی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
 
تاجگردون تصریح کرد: با تکمیل احداث این جاده که بخشی از طرح بزرگراه بابامیدان -گچساران به بهبهان به طول ۱۴۵ کیلومتر است تحولی چشمگیر در تسهیل تردد در این جاده شریانی ایجاد شود.
 
وی ادامه داد: در صورت ادامه روند کنونی این طرح از جاده بهبهان تا پل بریم در نزدیکی شهرستان باشت تا دو سال دیگر تکمیل می شود.
 
نماینده مردم شهرستانهای گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ادامه این پروژه تا بابامیدان بر اساس تفاهمی که مسوولان استانی و شهرستانی با وزارت راه و شهرسازی انجام داده اند نیز در مرحله دوم اجرا خواهد شد.
 
تاجگردون عنوان کرد: ۱۲۰ میلیارد تومان از محل بودجه ملی برای طرح های نیمه تمام حوزه راه سازی کهگیلویه و بویراحمد در سال ۹۴ تصویب شده است.
 
وی اظهارکرد: این اعتبار در مقایسه با بودجه ۵۶ میلیارد تومانی سال جاری رقم خوبی است.
 
نماینده مردم شهرستانهای گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: با ادامه رویکرد تقویت زیرساختهای جاده ای به ویژه در مناطق محروم شاهد تحول چشمگیری در حوزه زیرساخت‌های ارتباطی در این استان تا پایان دولت یازدهم بود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.