| کد خبر: 34235 |

مدیرکل فرودگاه بین‌المللی مهرآباد در گفتگو با تین نیوز تشریح کرد:

◄ جزییات توقف بیش از ۱۱۰ پرواز شبانه فرودگاه مهرآباد / نوسازی ناوگان اتوبوس های حمل مسافر

تین نیوز | مدیرکل فرودگاه بین‌المللی مهرآباد، ضمن تشریح جزییات توقف پروازهای شبانه این فرودگاه گفت: ناوگان اتوبوس های جدید حمل مسافر، خریداری و در روزهای آینده در فرودگاه مهرآباد به کار گرفته می شوند.

علی رستمی، در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار تین نیوز، با تاکید بر اینکه طرح توقف پروازهای شبانه از 21 آذرماه اجرا شده، گفت: به غیر از پروازهای اورژانسی، VIP، نظامی، و پروازهایی که با تاخیر مواجه می شوند، تمامی پروازهای فرودگاه مهرآباد از ساعت 24 تا 5 صبح متوقف شده است.

وی افزود: در حال حاضر، پروازهای استثنایی به خاطر ضرورت، در بعد از ساعت 24 پذیرش می شوند، اما در آینده این پروازها هم متوقف خواهند شد.

مدیرکل فرودگاه بین‌المللی مهرآباد، با اشاره به اینکه به طور متوسط بیشتر از 1 پرواز اضطراری شبانه صورت نخواهد گرفت، گفت: تا پیش از طرح توقف پروازهای شبانه، بیش از 110 پرواز، بین ساعات 24 تا 5 صبح وارد و خارج می‌شدند که به منظور آسایش بیشتر ساکنان اطراف این فرودگاه، طرح توقف پروازهای شبانه فرودگاه مهرآباد، اجرا شد.

وی افزود: توقف پروازهای شبانه به معنی کاهش پروازها نیست بلکه براساس هماهنگی‌های انجام شده با شرکت‌های هواپیمایی، تمامی پروازهای شبانه در دیگر ساعات روز توزیع می‌شود.

رستمی یادآور شد: اگرچه با اجرای این طرح، فشار مضاعف در ساعات پیک سفر در فرودگاه مهرآباد ایجاد می شود، زیرا بخش زیادی از پروازها قبل از ساعت 12 وارد و بعد از ساعت 5 صبح از فرودگاه خارج می شوند، اما با هماهنگی هایی که با شرکت های هواپیمایی انجام شده، تاکنون هیچ مشکلی در پروازها مشاهده نشده است.

نوسازی ناوگان اتوبوس های حمل مسافر
مدیرکل فرودگاه بین‌المللی مهرآباد، با اشاره به اینکه در شش ماه گذشته تكمیل زیرساخت‌های ارتباطی و سایر تجهیزات رفاهی مسافران در دستور كار قرار گرفته است، گفت: ناوگان اتوبوس های جدید حمل مسافر خریداری و در روزهای آینده در فرودگاه مهرآباد بکار گرفته می شود.

رستمی تصریح کرد: در مرحله اول، 10 دستگاه اتوبوس و در فازهای بعدی هر کدام 10 دستگاه اضافه خواهد شد تا کل سیستم ناوگان نوسازی شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • جودی ابوت 0 0

    اکثر پروازهای ورودی مهر آبادبین ساعات هفده تا بیست و دو به دلیل تاخیر بین ساعات دوازده شب تا پنج صبح میشینه شما از کدام تعطیلی حرف میزنید لطفا روشنتر بفرمایید تا ما هم متوجه شویم

  • کنترلر 0 0

    با سلام وخسته نباشید خدمت همه قلم بدستان تین نیوز پروازهای فرود گاه مهراباد به عنوان فرودگاه پایه برای اکثر شرکت های هوانوردی به شمار می آید به این معنی که هواپیما پرواز صبحش از مهراباد و اخرین برگشتش نیز به مهراباد است. تا پیش از این تصمیم ما همیشه یک اوج ترافیک بعد از ساعت ۲۲ تا ۰۰ تجربه میکردیم ولی فی الحال این حجم به صورت حجمه ای بر فضای کار کنترلر وارد میشود وفشار واسترسی چند برابر به کنترلر رادار وارد میکند که احتمال خطای وی رانیز بالا برده و سطح ضریب ایمنی را به صورت چشمگیری پایین می اورد. از طرف دیگر عدم وجود قدرت در تصمیم گیریهای مدیریتی فرودگاه و استنکاف از دستورات با لابی گری و نارساییهای فراوان در سیستم خدمات رسانی شرکتها(با وجود داشتن نیروی انسانی مازاد) در امور مسافران وناوگان هوایی خود، این تصمیم رانوعی کپی برداری ناشیانه از فرودگاههای دیگر نموده است که نه تنها فایده ای ندارد بلکه شو جالبی نیز برای نمایش نمی باشد چرا که سر وصدا راقطع کرده ایم وایمنی را به مخاطره انداخته ایم.