| کد خبر: 31301 |

تکلیف پروازهای شبانه در مهرآباد روشن شد

تین نیوز |   به‌دستور عباس آخوندی وزیر راه‌وشهرسازی به‌منظور تأمین رفاه حال شهروندان منطقه اطراف فرودگاه مهرآباد و همچنین جلوگیری از آلودگی صوتی پروازهای شبانه تعطیل می‌شود.

به‌گزارش تین نیوز از روابط‌عمومی فرودگاه بین‌المللی مهرآباد؛ علی رستمی مدیر فرودگاه مهرآباد گفت: طی دو ماه گذشته با هماهنگی ایرلاین‌ها٬ پروازهای بین ساعت 24 شب تا 5 صبح به ساعت‌های خارج از این محدوده زمانی انتقال یافت و در حال حاضر در فرودگاه مهرآباد از ساعت 24 شب تا 5صبح هیچ پرواز خروجی و همچنین از ساعت 00:30 الی 5 صبح هیچ پرواز ورودی انجام نمی‌شود.

وی افزود: فرودگاه در مدت تعطیلی پروازهای شبانه تعطیل نیست و به‌روند فعالیت‌های عملیاتی خود نظیر پروازهایVIP، آمبولانس پروازهای امداد و نجات، پروازهای آتش‌نشانی و حامل مواد دارویی، پروازهای برنامه‌یی تأخیری و پروازهایی كه به طور اضطراری در مهرآباد نشست و برخاست دارند خدمات ارائه می‌نماید.

وی گفت: با اقدامات صورت گرفته در این خصوص برابر اطلاعیه هوانوردی از ۲۱ آذر ماه محدودیت پذیرش پروازهای برنامه‌یی در طول ساعات مذكور (از ساعت 24 شب تا 5صبح ) به‌طور كامل اجرایی می‌شود.

رستمی گفت: اجرای طرح تعطیلی شبانه به‌منظور به حداقل رساندن تبعات و مشكلات شبانه پروازها است كه این طرح تقریباً در 241 فرودگاه داخلی و 161 فرودگاه بین‌المللی در تمام دنیا اجرا می‌شود و در مهرآباد نیز به عنوان اولین فرودگاه كشور در حال اجرا است .
 

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • شب رو 0 0

    جناب آقای آمر و مجری تعطیلی شبانه فرودگاه مهراباد برای پرواز های مسافری گام نخست و برنامه کوتاه مدت است و پیشنهاد می کنم در فاز های بعدی مثلا پرواز های مناطق آزاد و یا چارتر را به فرودگاه امام و یا فرودگاه های استان های مجاور منتقل نمایئد البته همزمان بایستی به شکل جدی برای توسعه فرودگاه امام و دسترسی آسان به آن فرودگاه چاره نمود گام تخریب و آزاد سازی اراضی مهرآباد(با انگیزه عدم دست اندازی ارگان ها به این اماکن بدلیل خالی بودن و طمع آنها) اقدام گردد و کم کم با تمر کز زدائی به سمت شهر فرودگاهی امام بروید استفاده از سامانه های سنجش آلودگی صوتی از راهکار های دیگر بهره گیری از فرودگاه بوده و البته کم کم بایستی هزینه کردن برای فرودگاه مهرآباد کند شود گرچه قرار است باند ۲۹ راست بازسازی شود که می شود خدا تومان