بازدید سایت : ۶۷۵۸۰

‌افزایش ۱۰ درصدی اعزام و پذیرش مسافر در فرودگاه مهرآباد

تین نیوز | مدیركل فرودگاه بین‌المللی مهرآباد از افزایش 10 درصدی اعزام و پذیرش مسافر در شش ماهه نخست سال 93 نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

به‌گزارش تین نیوز از روابط‌عمومی فرودگاه بین‌المللی مهرآباد، علی رستمی گفت: در شش ماهه نخست سال جاری، 57هزار نشست و برخاست در این فرودگاه انجام شده كه در این پروازها 6 میلیون و 700 هزار مسافر و بیش از 17 هزار تن بار جابجا شده است.

مدیرکل فرودگاه بین‌المللی مهرآباد همچنین افزود: در تعداد نشست و برخاست هواپیما در این فرودگاه طی 6 ماه نخست سال نسبت به مدت مشابه سال گذشته با 8 درصد رشد روبرو بوده‌ایم.

وی در ادامه افزود: با بررسی میزان بار، تعداد پرواز و همچنین تعداد مسافرانی که از طریق این فرودگاه جابجا شده‌اند می‌توان گفت فرودگاه مهرآباد بالاترین اعزام و پذیرش را در بین فرودگاه‌های كشور به خود اختصاص داده است.

وی اظهار داشت: در فرودگاه مهرآباد اقدامات مطلوبی در راستای افزایش رضایتمندی مسافران در حال انجام است كه این موضوع در حوزه‌های مختلف فرودگاهی ملموس است.
رستمی در پایان گفت: ارتقاء ایمنی و افزایش رضایتمندی مسافران و مراجعان در اولویت فعالیت‌های فرودگاه مهرآباد قرار دارد.

گفتنی است؛ در حال حاضر پروازهای فرودگاه بین‌المللی مهرآباد توسط 16 شرکت هواپیمایی انجام می‌شود که به ترتیب ماهان، ایران‌ایر و آسمان بیشترین سهم را در جابجایی مسافر از این فرودگاه دارند.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.