| کد خبر: 33844 |

کمتر از ۱۰درصد بودجه راه‌آهن ارومیه اختصاص یافته است

تین نیوز | نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت:برای تکمیل راه آهن ارومیه ۱۰۰۰ میلیارد تومان بودجه نیاز بود که متاسفانه در لایجه بودجه سال آینده تنها ۹۰ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.
 
نادر قاضی‌پور با ابراز خرسندی از تقدیم به موقع لایحه بودجه توسط رئیس جمهور اظهار داشت: باید از دکتر روحانی به خاطر تقدیم لایجه بودجه در دو سال متوالی که به موقع انجام می‌شود تشکر و قدردانی کرد.
 
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی افزود: اما در لایحه بودجه سال 94 دو اشکال اساسی وجود دارد یکی اینکه برای نهاد ریاست جمهوری و دفتر معاون اول دکتر روحانی هزینه‌های بسیاری گذاشته شده است یعنی سال گذشته 2 میلیارد تومان بود که با 5 برابر افزایش سال آینده به 10 میلیارد تومان می‌رسد.
 
وی تصریح کرد: از سوی دیگر ردیف بودجه قراردادهای خدماتی 47 میلیارد و 800 میلیون تومان برای نخستین مرتبه در نظر گرفته شده است که بسیار زیاد است.
 
قاضی‌پور بیان کرد: متاسفانه در لایجه بودجه سال آینده برای تکمیل راه آهن ارومیه که 1000 میلیارد تومان نیاز بود تنها 90 میلیارد تومان در نظر گرفته شده است که با این بودجه تا 10، 15 سال آینده نیز ارومیه صاحب راه‌آهن نمی‌شود.
 
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: در این لایحه، برای سد نازلو و باراندوز ارومیه و سیمینه بوکان بودجه‌ای در نظر گرفته نشده که این خود مشکلات بسیاری را به دنبال می‌آورد حال آنکه برای سد شهید مدنی تبریز به تنهایی 17 میلیارد تومان بودجه اختصاص یافته است.
 
قاضی‌پور اظهار داشت: در لایحه بودجه سال 94 برای تکمیل بیمارستان‌های تکاب، ارومیه، میاندوآب و نقده اعتباری در نظر گرفته نشده و در نتیجه تمامی این پروژه‌ها تعطیل شده و هیچ پیشرفت فیزیکی نخواهند داشت.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.