| کد خبر: 33353 |

برقراری پرواز فوق العاده تهران - نجف به مناسبت اربعین حسینی

تین نیوز | مدیرکل فرودگاه مهرآباد از برقراری پرواز فوق‌العاده مستقیم تهران- نجف در ایام سوگواری اباعبدالله الحسین توسط هواپیمایی معراج در این فرودگاه خبر داد.
 
به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی هواپیمایی معراج، علی رستمی با اشاره به افزایش بی‌سابقه حجم تقاضا برای سفر هوایی به مقصد عراق اظهار کرد: بر این اساس چهار پرواز مستقیم به مقصد نجف اشرف از فرودگاه مهرآباد انجام می‌شود.
 
وی تصریح کرد: طی هماهنگی های به عمل آمده و افزایش بی سابقه حجم مسافران به مقصد عراق ما برآن شدیم تا درجهت تکریم مسافران حضرت اباعبدالله الحسین 4 پرواز مستقیم به مقصد نجف اشرف از فرودگاه مهرآباد تهران صورت گیرد.
 
وی گفت: این چهار پرواز مستقیم از سوی شرکت هواپیمایی معراج طی 4 روز صورت پذیرفته که اولین پرواز دیروز و پروازهای بعدی نیز امروز و هفته آینده تهران را به مقصد نجف اشرف ترک خواهد کرد.
 
روابط عمومی هواپیمایی معراج نیز اعلام کرده است؛ با توجه به رسالت صنعت هوایی در راستای خدمت رسانی به مسافران ،شرکت هواپیمایی معراج در ایام سوگواری حضرت ابا عبدالله الحسین با ماموریت دایمی خود و با توجه به افزایش تردد مسافران برای حضور در آیین اربعین حسینی  در کربلای معلی و در جهت حفظ تعادل قیمت و ترافیک های پروازی خطوط تهران- نجف بخشی از پرواز های خود را پس از مدتها از فرودگاه مهرآباد تهران انجام خواهد داد.
 
در این خصوص با هماهنگی های صورت گرفته از سوی سازمان هواپیمایی کشوری، فرودگاه بین المللی مهرآباد، اداره گذرنامه، نیروی انتظامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اقدام به برقراری 4 پرواز فوق العاده بصورت مستقیم در خطوط پروازی تهران – نجف کرده است.
 
پیش‌تر دهقان مدیرکل دفتر نظارت بر فرودگاه‌ها، شرکت ها و موسسات هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری گفته بود به منظور جلوگیری از افزایش قیمت بلیت هواپیما و حفظ تعادل بازار در ایام اربعین حسینی تاکنون مجوز 257 پرواز به صورت فوق العاده به مقاصد نجف و بغداد صادر شده است.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.