| کد خبر: 27949 |

عوامل راهداری برای عملیات راهداری زمستانی آماده باشند

تین نیوز | عوامل راهداری برای عملیات راهداری زمستانی آماده باشند.

به گزارش تین نیوز از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قم، محسن بهشتی در نشست روسای ادارات تابعه که با حضور مدیر توسعه و منابع و ذی‌حساب این اداره‌کل و به منظور بررسی تجهیزات و امکانات مورد نیاز عملیات راهداری زمستانی برگزار شد، اظهار داشت: هدف از این نشست برنامه‌ریزی برای تجهیز راهدارخانه‌ها و ماشین‌آلات راهداری به منظور انجام عملیات زمستانی در گردنه‌های برف‌گیر استان است.
وی تصریح کرد: راه و شهرسازی استان در طول سال به طور جاری در تمامی محورها حضور فعال داشته و سعی بر آن دارد تا با برنامه‌ریزی‌های دراز مدت و کوتاه مدت و اجرای پروژه‌هایی از قبیل روکش آسفالت، نصب علائم و خط‌کشی، شرایط بسیار مناسبی را در زمستان برای جاده‌های مازندران ایجاد کند.
بهشتی خاطرنشان کرد: مجموعه عوامل راهداری باید با تعامل و در سایه همفکری و همدلی با بسیج نیروها و به کارگیری درست از تجهیزات و ماشین‌آلات و با برنامه‌ریزی منظم و مدون از هم‌اکنون برای انجام عملیات راهداری زمستانی آمادگی کامل داشته باشند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم با اشاره به نقش و جایگاه راهدار و برقراری امنیت عبور و مرور در جاده‌ها، متذکر شد: راهدار با وجود مشکلات و خطر مرگ در سخت‌ترین شرایطِ کاری به استقبال خطر می‌رود و به تنها چیزی که فکر می‌کند خدمات ارزنده‌ای است که به یادگار می‌ماند.

وی در این نشست تهیه و تامین سوخت مورد نیاز، تجهیز راهدارخانه‌ها، تشویق نیروهای راهدار، استفاده حداقل از نمک برای جلوگیری از آسیب رساندن به ابنیه‌های فنی راه  و تهیه البسه مناسب را ضروری دانست و گفت: در سایه حضور فعال و پررنگ و چشمگیر راهداران در محورهای برفگیر استان به همراه اقدامات ایمنی و رعایت قوانین و مقرارت از سوی رانندگان در سال جاری شاهد کاهش تصادفات و تلفات ناشی از آن در سطح راه‌های استان باشیم.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.