| کد خبر: 166137 |

◄ آخرین وضعیت پرونده سقوط پرواز تهران-یاسوج

طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تحویل اجساد این حادثه دراختیار سازمان مدیریت بحران کشور قرار دارد و این موضوع از سوی سازمان هواپیمایی کشوری پیگیری نمی‌شود.

تین نیوز

29 بهمن سال گذشته یک فروند هواپیما ATR 72-212 شرکت هواپیمایی آسمان در مسیر تهران-یاسوج با رشته‌کوه دنا برخورد کرد و همه 66 مسافر و خدمه آن همگی کشته شدند.

به دلیل صعب‌العبور بودن منطقه و بارش برف عملیات جستجو پیکر جان‌باختگان این پرواز همچنان ادامه دارد.

حسن رضایی‌فر مدیرکل بررسی سوانح سازمان هواپیمایی درباره آخرین وضعیت تحویل پیکر جان‌باختگان اعلام کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تحویل اجساد این حادثه در اختیار سازمان مدیریت بحران کشور قرار دارد و این موضوع از سوی سازمان هواپیمایی کشوری پیگیری نمی‌شود.

مدیرکل بررسی سوانح سازمان هواپیمایی همچنین گفت: گزارش نهایی کمیته بررسی سانحه هواپیمای تهران-یاسوج شرکت آسمان به مراجع قضایی تحویل‌شده تا در کنار زمانی که فرانسوی‌ها برای بررسی‌های بیشتر خواسته‌اند مراجع قضایی نیز نظر خود را اعلام کنند.

رضایی‌فر توضیح داد: هیأت فرانسوی که برای ارائه نظر نهایی این کشور درباره حادثه اخیر به تهران آمده بودند، مذاکرات خوبی با طرف ایرانی داشتند اما هنوز برخی اختلاف‌نظرها و ابهام‌ها باقی‌مانده ازاین‌رو فرانسوی‌ها درخواست چند هفته زمان بیشتر برای ارائه نظرات خود یا اصلاح برخی موارد را داشته‌اند.

به گزارش ایسنا، به گفته او تا آن زمان گزارش نهایی کمیته بررسی از سوی مراجع قضایی مطالعه خواهد شد تا در این حوزه نیز گزارش نهایی شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.