| کد خبر: 165725 |

◄ درخواست راه‌اندازی پرواز بوشهر-دوحه

محمدعلی سبحانی سفیر جمهوری اسلامی ایران در قطر با اشاره به توسعه مبادلات تجاری و اقتصادی بین ایران و قطر، راه‌اندازی پرواز بوشهر-دوحه را برای ادامه این روند حیاتی دانست.

تین نیوز

محمدعلی سبحانی سفیر جمهوری اسلامی ایران در قطر با اشاره به توسعه مبادلات تجاری و اقتصادی بین ایران و قطر، راه‌اندازی پرواز بوشهر-دوحه را برای ادامه این روند حیاتی دانست.

سبحانی در نشست با استاندار بوشهر افزود: این استان در حوزه‌های مختلف از ظرفیت بالایی برخوردار است که یکی از راه‌های تسهیل سازی در امر صادرات آن حمل‌ونقل هوایی است.

سبحانی ادامه داد: دراین‌ارتباط فراهم شدن زمینه‌های لازم برای توسعه صادرات از بنادر استان بوشهر با توجه به وجود ظرفیت‌های لازم امری مهم و ضروری است.

سفیر جمهوری اسلامی ایران در قطر اضافه کرد: توسعه مراکز لجستیکی در بنادر استان بوشهر عامل اصلی توسعه صادرات به قطر است که باید این مهم موردتوجه قرار گیرد.

او تأکید کرد: با توجه به فاصله کم بنادر استان بوشهر با قطر این مهم فرصت مغتنمی برای توسعه صادرات از بنادر استان فراهم کرده که باید با تسهیل قوانین به این مهم توجه شود.

سبحانی اظهارداشت: برای جذب گردشگران خارجی باید زمینه تردد کشتی‌های کروز به بنادر این استان بیش‌ازپیش فراهم شود زیرا دریاگردی و گردشگری دریایی امروزه از صنعت روز دنیا محسوب می‌شود.

به گزارش ایرنا، او خلیج‌فارس را فرصت مهمی برای توسعه گردشگری دریایی خواند و گفت: استان بوشهر با برخورداری از مرز طولانی با خلیج‌فارس و با توجه به جذابیت‌های این آبراه بین‌المللی می‌تواند از این موقعیت برای توسعه گردشگری دریایی استفاده کند.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.