| کد خبر: 164881 |

گردنه های شمالی زنجان پوشیده از مه غلیظ است

رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: در حال حاضر مه غلیظ در گردنه های سخت گذر شمالی این استان دید رانندگان را کاهش داده است، رانندگان از چراغ های مه شکن استفاده کنند.

تین نیوز

رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: در حال حاضر مه غلیظ در گردنه های سخت گذر شمالی این استان دید رانندگان را کاهش داده است، رانندگان از چراغ های مه شکن استفاده کنند.

به گزارش تین‌نیوز، محمد امینی افزود: در زمان حاضر گردنه های آق گدیک، خانچای، بادامستان و ذاکر در جاده های زنجان – طارم و زنجان – تهم - چورزق پوشیده از مه غلیظ است.

وی تاکید کرد: بارش باران در بیشتر جاده های ارتباطی استان زنجان قطع شده است و ه اکنون تردد به صورت عادی و روان در این مسیرها جریان دارد.

رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان اظهارکرد: بر اساس گزارش هواشناسی استان امروز تا سه شنبه هفته جاری شاهد بارش باران در مناطق مختلف استان خواهیم بود.

امینی تاکید کرد: 28 اکیپ راهداری در 28 گردنه کوهستانی و سخت گذر این استان به طور 24 ساعته فعال هستند و برای مسافران و رانندگان عبوری از مسیرهای ارتباطی استان در صورت نیاز خدمات ارائه می دهند.

وی خاطرنشان کرد: همه راهدارخانه های این استان مجهز هستند و در صورت بروز مشکلات جوی رانندگان و مسافران عبوری در این مکان ها بطور موقت اسکان داده می شوند.

به گزارش ایرنا، رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان افزود: هموطنان می توانند برای اطلاع از وضعیت راه های این استان با سامانه 1816 در تماس باشند.

به گزارش ایرنا، مسیرهای ارتباطی استان زنجان مجهز به 31 سامانه ثبت تخلف عبور و مرور در جاده های شریانی شامل آزادراه‌های زنجان - تبریز و زنجان - قزوین و مسیرهای ترانزیت، 37 دوربین نظارتی در این محورها، 2 سامانه توزین حین حرکت در جاده های دندی – زنجان – ابهر - زنجان و 68 دستگاه تردد شمار در همه مسیرهای ارتباطی استان فعال است.

استان زنجان پنج هزارو 840 کیلومتر راه ارتباطی دارد که از این میزان، 200 کیلومتر آزاد راه، 113 کیلومتر بزرگراه، 342 کیلومتر راه اصلی و 974 کیلومتر راه فرعی است.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.