| کد خبر: 162941 |

موافق استیضاح وزیر راه‌وشهرسازی/6

◄ چرا بعد از حوادث دریایی، زمینی و هوایی استعفا ندادید؟

جناب آخوندی بنده در مکتبی بزرگ‌شده‌ام به نام سپاه و برخورد غیراخلاقی را محکوم می‌کنم و خیلی صریح‌تر از بیان من در اثبات عدم کارایی و بی‌انگیزگی شما، عملکرد خود شما است بسیار ناکارآمد است و این بی‌انگیزگی را فریاد می‌زند.

تین نیوز

نماینده موافق استیضاح وزیر راه و شهرسازی خطاب به عباس آخوندی گفت: به ما بگویید تکلیف شما در مقابل تأخیر در پروازهای داخلی و خارجی ،پیمانکاران زندانی و فراری چیست و این مشکلات را چطور حل می‌کنید؟

به گزارش خبرنگار تین نیوز عدل هاشمی‌پور نماینده موافق استیضاح وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه تردیدی نداشته باشیم که موکلان ما منتظر اقدام شجاعانه ما در خانه ملت هستند، گفت: ملتی که چند ماه گذشته شاهد رای اعتماد ما به وزرای دولت یازدهم بودند اکنون منتظر هستند که به بی‌عدالتی‌ها پایان دهیم.

وی با توضیح اینکه ملت ایران به دلیل بصیرت و فرهنگ بالا همه برخوردهای ما را زیر نظر دارند و طرح سؤال ما را متوجه هستند گفت: آیا موقع آن فرانرسیده است که برای رفع مشکلات اقتصادی و بیکاری یک تصمیم قاطع بگیریم و وزیر دولت بتواند با تدبیر و برنامه‌ریزی کار کند؟

وی ادامه داد:جناب آخوندی بنده در مکتبی بزرگ‌شده‌ام به نام سپاه و برخورد غیراخلاقی را محکوم می‌کنم و خیلی صریح‌تر از بیان من در اثبات عدم کارایی و بی‌انگیزگی شما، عملکرد خود شما است  بسیار ناکارآمد است و این بی‌انگیزگی را فریاد می‌زند.

هاشمی‌پور ادامه داد:در این وزارتخانه مهم که با جان و حیثیت مردم ارتباط دارد هم در روی زمین، هم‌ روی هوا و هم در دریا حادثه و سانحه‌های بزرگ داشتیم و باوجود اینکه مسئولیتی به گردن داشتنید حتی حاضر به عذرخواهی هم نشدید دیگر باید چه اتفاقی افتد که ثابت شود شما علاقه و احساس مسولیت ندارید؟

وی با بیان اینکه ملت ایران جنگ هشت ساله را تحمل کردند اما تحمل بدی‌های مدیران و ناکارامدی را ندارند ادامه داد: در همه چای دنیا بعد از این اتفاقات بالاترین مقام دستگاه عذرخواهی می‌کند زیبنده بود این اقدام را انجام می‌دادید و ضمن عدرخواهی استعفا می‌کردید.

وی ادامه داد: ای‌کاش این فرهنگ نهادینه می‌شد که مقامات خودشان کناره‌گیری کنند . الان این سوال مطرح است که جواب شما پیرامون حوادث مختلف در کشور چیست؟ مقصر  سقوط هواپیما کیست و جواب محبت مردم بومی را چه کسی می‌دهد؟

این نماینده مجلس با بیان اینکه معمولاً در هر حادثه‌ای مقصر را کسی می‌شناسید که از دنیا رفته است ادامه داد: در حادثه سقوط هواپیما در کوه‌های دنا، الان مقصر را شناختید که از دنیا رفته است در باقی حوادث با چه کسی برخورد کردید؟ به ما بگویید؟ عامل واژگون شدن اتوبوس‌ها و کشته شدن مردم چه کسی است و با چه کسی برخورد کردید؟

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.