| کد خبر: 160229 |

رئیس شورای شهر تهران گفت:‌

◄ ما در مشارکت‌های اجتماعی ضعیف هستیم

رئیس شورای شهر تهران گفت:‌ بارش اخیر برف نشان داد که ما در مشارکت‌های اجتماعی ضعیف هستیم و صداوسیما و رسانه‌ها در بحران‌هایی مانند این مطلوب عمل نمی‌کنند.

تین نیوز

رئیس شورای شهر تهران گفت:‌ بارش اخیر برف نشان داد که ما در مشارکت‌های اجتماعی ضعیف هستیم و صداوسیما و رسانه‌ها در بحران‌هایی مانند این مطلوب عمل نمی‌کنند.

به گزارش تین‌نیوز، محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران در ابتدای چهل‌ودومین جلسه شورای شهر تهران گفت: بعد از بحران زلزله در اطراف تهران و پس از بحران نارضایتی‌های اخیر به بحران برف رسیدیم و تهرانی‌ها دوباره غافلگیر شدند.

هاشمی با تأکید بر اینکه معابر فرعی و درخت‌ها برف‌روبی نشده بودند تصریح کرد: دو الی سه هزار کارگر و 163 پایگاه برف‌روبی توانستند شریان‌های اصلی را باز کنند. اما متأسفانه کوچه‌ها و درختان دچار بحران بودند که نشان‌دهنده خلأ همکاری و مشارکت‌ها میان شهروندان است و باید در این زمینه آسیب‌شناسی صورت گیرد.

پیش‌ازاین رئیس شورای شهر گفته بود: نکته‌ای که در این برف سنگین موردتوجه قرار گرفت، درختان تهران بود. حدود 58هکتار فضای سبز در تهران وجود دارد که طی خشک‌سالی سال‌های گذشته بدنه آن‌ها خشک و ترد شده‌اند و بارش این حجم از برف باعث آسیب دیدن آن‌ها شده است. طی شبانه‌روز گذشته، برخی از این درختان یا خم یا بعضاً دچار شکستگی شاخه‌ها و بدنه شدند.

 همچنین حسن رباطی معاون شهرداری تهران  بابیان اقدامات شهرداری بعد از بارش برف از شروع برف گفته بود:در مجموعه شهرداری تهران برای برف‌روبی و بازگشایی معابر سطح شهر تهران و همچنین جمع‌آوری شاخه‌های شکسته درختان در سطح شهر 1200 دستگاه خودروی سنگین، سبک و نیمه سنگین در حوزه برف‌روبی معابر سطح شهر تهران به کار گرفته‌شده که از این میان 527 دستگاه مکانیزه هستند.

 

 

منبع: خبرگزاری ایلنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.