| کد خبر: 157567 |

◄ روایت طرف روسی از قرارداد تولید 21 هزار واگن

وسیع‌ترین قسمت پروژه‌ای که آغاز کرده‌ایم به بخش ریلی مربوط است. در اصل، کار مرکز توسعه تجارت روسیه، حمایت از شرکت‌های خارجیِ خارج از مرزهای روسیه است که شامل همه حمایت‌های مالی، بیمه‌ای و غیرمالی و پروژه‌های مجزایی که از طرف دولت روسیه وظیفه سوبسیددهی‌شان را برعهده داریم.

تین نیوز

روز گذشته مراسم امضای قرارداد تأمین مالی 3 میلیارد یوروییِ تولید 21 هزار واگن باری، مسافری و ۳۵۰ دستگاه لکوموتیو ایرانی-روسی با حضور رییس هیات مدیره مرکز صادرات روسیه و وزیر راه‌وشهرسازی، مدیرعامل راه‌آهن و معاونان ایشان به کار خود پایان داد.

پیتر فرادکُف، رییس هیات مدیره و مدیرعامل مرکز صادرات روسیه در این نشست گفت: حضور ما در نشست امروز، گام بعدیِ فعالیتی است که از سال 2014 شروع کرده‌ایم.

به گزارش تین‌نیوز، مدیرعامل مرکز صادرات روسیه افزود: وسیع‌ترین قسمت پروژه‌ای که آغاز کرده‌ایم به بخش ریلی مربوط است. در اصل، کار مرکز توسعه تجارت روسیه، حمایت از شرکت‌های خارجیِ خارج از مرزهای روسیه است که شامل همه حمایت‌های مالی، بیمه‌ای و غیرمالی و پروژه‌های مجزایی که از طرف دولت روسیه وظیفه یارانه‌دهی‌شان را برعهده داریم.

فرادکف ادامه داد: در شورای مدیران هیات‌مدیره کمپانی، وزرای کلیدی کابینه حضور دارند و ریاست هیات‌مدیره کمپانی هم برعهده نخست‌وزیر است. در همین ارتباط، یکی از مقاصد استراتژیک کمپانی ما ایران است و به همین دلیل ما از همکاران خوبمان که امضای قرارداد امروز را میسر کردند تشکر می‌کنیم. ما بسیار امیدواریم چون داریم یک فعالیت عملی را انجام می‌دهیم و موضوعی که اهمیت ویژه‌ای برای ما دارد، بستن قراردادهای بلندمدت است. هدف نیز فقط فروش محصول نیست بلکه به سامان کردن شرایط سرمایه‌گذاری و تامین و مشارکت مالی برای توسعه صنعت ریلی است.

رییس مرکز صادرات روسیه ضمن بیان این موضوع که این قرارداد سرمایه‌گذاری که در منشور ما تدوین شده را عملی خواهیم کرد، گفت: از نقطه‌نظر حمایت از تولید مشترک هم کمپانی‌های روسی که به ما مراجعه کردند مثل کمپانی R N RAIL و کمپانی R T H برای ارائه و تولید محصول مشترک را تحت حمایت قرار داده‌ایم و یک طیف وسیعی از محصولات برای تولید مشترک شامل واگن لوموتیو و سایر تجهیزات ویژه را داریم.

فرادکف ادامه داد: آنچه برای ما حائز اهمیت است این است که در این قرارداد، پتانسیل زیادی برای تولید محصولات ریلی وجود دارد و قصد ما این است که در سطحی بسیار خوب آنچه امضا می‌کنیم را عملا بتوانیم اجرا کنیم.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.