| کد خبر: 146509 |

در دیدار مسئولان تهران و ایروان انجام شد

همکاری جاده‌ای ایران و ارمنستان مثبت ارزیابی شد

در دیدار سفیر ایران با وزیر زیرساخت‌های انرژی و منابع طبیعی ارمنستان بر تسریع اجرای به موقع خط سوم انتقال برق تاکید شد .

تین نیوز

در دیدار سفیر ایران با وزیر زیرساخت‌های انرژی و منابع طبیعی ارمنستان بر تسریع اجرای به موقع خط سوم انتقال برق تاکید شد .

به گزارش ایسنا، سید کاظم سجادی، سفیر کشورمان در ایروان در دیدار با آشوت مانوکیان وزیر زیرساخت های انرژی و منابع طبیعی ارمنستان در خصوص راههای توسعه همکاری دو کشور در حوزه های گوناگون و رفع موانع همکاری تبادل نظر کردند.

در این دیدار طرفین با مثبت ارزیابی کردن همکاری‌های ایران و ارمنستان در زمینه های انرژی، جاده‌ای، کشاورزی و ... بر ارتقا بیش از پیش سطح مناسبات و به ویژه اجرای به موقع خط سوم انتقال برق تاکید کردند.

برگزاری نشست های مشترک گردشگری، معرفی ظرفیت های مختلف گردشگری دو کشور، فراهم کردن فضای فعالیت شرکت های توریستی ایرانی در ارمنستان از دیگر محورهای سخنان سفیر محترم کشورمان با وزیر زیرساخت‌های انرژی ارمنستان بود.

در پایان دو طرف، حضور بیش از 40 شرکت ایرانی در نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در ارمنستان که از تاریخ 31 شهریورماه و به مدت چهار روز در ایروان برگزار می شود را فرصت مغتنمی برای تبادل نظر، معرفی کالاها و محصولات ایرانی، انعقاد قراردادهای همکاری و ... بین شرکت های ایرانی و ارمنی دانستند.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.