| کد خبر: 153175 |

◄ نگاه محله محور در شهرداری تهران

معاون امور مناطق شهردار تهران با اشاره به بحث تغییرات شهرداران مناطق، گفت: مدیریت شهری سکون ندارد و تغییرات براساس نیازسنجی و ارزیابی ها صورت می گیرد.

تین نیوز

معاون امور مناطق شهردارتهران با اشاره به بحث تغییرات شهرداران مناطق، گفت: مدیریت شهری سکون ندارد و تغییرات براساس نیازسنجی و ارزیابی ها صورت می گیرد.

حسن رباطی در بیست و سومین دوره نمایشگاه مطبوعات، عنوان کرد: سیاست شهردار تهران نگاه به درون سازمان و شهرداری‌هاست وحدود نیمی از شهرداران مناطق که از همکاران شریف و زحمت کش و متعهد شهرداری‌تهران بودند، در دوره جدید سکان مدیریت در شهرداری را در دست گرفتند.

وی افزود: کارکرد مدیریت مناطق، ارائه خدمت بهتر، مناسب تر و ایجاد امید در شهر است چیزی که مردم از شهر تهران انتظار دارند و با نگرشی که در حال حاضر وجود داشته و سنجش و ارزیابی‌ها، مدیریت شهری هر روز و هر زمان باید بتواند خدمات دهی لازم را به شهروندان داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری مهر ، معاون امور مناطق شهردار تهران خاطرنشان کرد: مدیریت شهری سکون ندارد که بگوییم یک مدیر به صورت ثابت باقی خواهد ماند، در نتیجه شهرداران متخصص مناطق در انجام وظایف خود تلاش می کنند.

 حسن رباطی در پاسخ به این سوال که آیا در زمان مدیریت شما شاهد تغییرات و نوآوری جدیدی در جلسات نظارت ستادی خواهیم داشت، گفت: رویکردی که در حال حاضر شهرداری‌تهران خصوصا برای سال 97 در نظر دارد، نگاه محله محوری است. ما محلات را بررسی و نیازسنجی می‌کنیم تا براساس نیاز ساکنین و شهروندان آن محله کارکردی وجود داشته باشد. در این باره نشست‌هایی با مناطق 22 گانه در خصوص این جلسات داشته ایم تا بتوانیم کارنامه و عملکرد قابل قبولی را منعکس کنیم.

رباطی تصریح کرد: طبق خط‌مشی که حوزه معاونت دارد، ما افراد خبره، با تجربه و دانا را جذب نکردیم که به آنها بگوییم چه کاری انجام دهند، بلکه جذب شدند که نیازسنجی و تشریک‌‌مساعی با مردم و شهروندان داشته باشند ودر نظر داریم طی سال‌های 1397 تا 1400 برنامه‌ها از پایین به بالا دیده شود تا بیشتر مشکلات و تنگناهای محلات و نواحی ما با این برنامه ها رفع شوند.

منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.