| کد خبر: 150140 |

رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی همدان خبرداد:

امداد رسانی به ۵۰۰۰ مصدوم توسط اورژانس همدان

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: طی شهریورماه ۵ هزار مصدوم توسط اورژانس ۱۱۵ همدان امدادرسانی شد.

تین نیوز
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: طی شهریورماه ۵ هزار مصدوم توسط اورژانس ۱۱۵ همدان امدادرسانی شد.

به گزارش تین‌نیوز  به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان، حبیب معصومی با بیان اینکه ۴ هزار و ۳۰۰ ماموریت اورژانس ۱۱۵ به منظور پاسخ به نیاز ۵ هزار مددجو در استان همدان در آخرین ماه فصل تابستان انجام شد، اظهار داشت: از این تعداد ماموریت ۲ هزار و  ۸۵۰ ماموریت در سطح شهر رخ داده و یک‌هزار و ۳۱۷ مورد حوادث جاده‌ای و ۱۳۰ مورد انتقالات بین مراکز درمانی نیز انجام شده است.

وی گفت: تعداد ماموریت‌های ابلاغی به اورژانس هوایی ۷ پرواز و مصدومان منتقل شده پنج نفر بوده‌اند و زمان رسیدن به بالین مددجویان در سطح شهر حدود ۶ و در جاده ۷ دقیقه ثبت سامانه آماری شده است.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی همدان عنوان کرد: بیش از ۳۰ درصد ماموریت‌ها به تصادفات اختصاص داشته که نیمه بیشتر آن در سطح شهر رخ داده است.

وی یادآور شد: در ماموریت‌های انجام شده در شهریورماه توسط اورژانس ۱۱۵ همدان ۹۹ مورد فوت گزارش شده که ۲۳ مورد ناشی از حوادث ترافیکی و به دلیل شدت حادثه قبل از حضور ۱۱۵ رخ داده است.

معصومی گفت: میزان فوتی ناشی از حوادث ترافیکی حکایت تلخ بی‌توجهی به قوانین در ترددهای درون‌شهری و برون‌شهری و استفاده نادرست از وسایل نقلیه است.

 
 
 

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.