| کد خبر: 146996 |

18 کشتی نفتکش در راه فلوریدا

در روزهای اخیر نزدیک به 18 فروند کشتی نفتکش جهت تخلیه محموله‎های بنزین و گازوئیل راهی بنادر فلوریدا شدند.

تین نیوز

شرکت Crowly Maritime آمریکا اعلام کرد که در روزهای اخیر نزدیک به 18 فروند کشتی نفتکش که مشمول قانونی Jones Act می‎شدند، جهت تخلیه محموله‎های بنزین و گازوئیل راهی بنادر فلوریدا کرده است.

به گزارش گروه بین الملل مارین تایمز، این اقدام واکنشی است به کمبود سوخت در فلوریدا که پس از تخلیه میلیون ها نفر از این شهر به دلیل وقوع طوفان ایرما انجام شد.

روز پنجشنبه (23 شهریور 1396) 2 فروند کشتی MT Ohio و MT Florida برای تحویل بار وارد بندر تامپا شدند و یک فروند کشتی نفتکش به نام MT West Virgin نیز به بندر اورگلدز رسید.

در حال حاضر تمامی پایانه های اصلی فلوریدا در حال تخلیه کشتی های حامل سوخت هستند. علاوه بر پایانه تامپا، پایانه های دیگر شامل جکسون ویل، کاناورال، و لاودرال نیز به تخلیه سوخت مشغول هستند.

طی 8 روز گذشته نزیک به 2.75 میلیون بشکه گازوئیل و 500 هزار بشکه بنزین توسط کشتی به فلوریدا برده شده است.

راب گرون، مدیر شرکت Crowly Maritime، اظهار کرد: "به محض اینکه تاسیسات ذخیره سوخت واقع در خشکی اندکی خالی شوند، کشتی‎ها محموله های خود را تحویل می دهند، با این وجود باید در نظر داشت که حتی زمانیکه بنادر به کلی فعالیت خود را از سر بگیرند با محدودیت‎هایی در پهلوگیری کشتی‎ها مواجه هستند."

گرون افزود: "در نتیجه انتظار داریم که کشتی‎های نفتکشی که از تمام ظرفیت خود استفاده کرده اند برای تخلیه بار با تاخیر طولانی‎تری روبرو شوند."

بر اساس قانون کشتیرانی Jones Act، حمل و نقل محموله میان بنادر آمریکایی، واردات کالا به طور مستقیم از بنادر خارجی، بر روی کشتی‎هایی که تحت پرچم آمریکا نیستند، ممنوع است.

 

منبع: سايت خبری مارین تایمز

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.