| کد خبر: 146439 |

در نمایشاه فرانکفورت رونمایی شد

◄ ابراسپرتی برای فردا از مرسدس‌بنز +تصاویر

نمایشگاه خودرو فرانکفورت افتتاح شد و در این نمایشگاه مرسدس‌بنز یکی از مهم‌ترین خودروهای زمان را رونمایی کرد. خودرویی مفهومی با نام Project One.

تین نیوز

نمایشگاه خودرو فرانکفورت افتتاح شد و در این نمایشگاه مرسدس‌بنز یکی از مهم‌ترین خودروهای حال حاضر دنیا را رونمایی کرد. خودرویی مفهومی با نام Project One.

به گزارش تین‌نیوز، غرفه مرسدس‌بنز در نمایشگاه خودرو فرانکفورت 2017، میزبان دو خودرو مهم است که شاید بتوان آنها را نماینده خودروهای آینده در زمان حال دانست. خودرو سوپراسپورت هیبریدی Project One و مدل مفهومی هوشمند الکتریکی که با فاصله کمی از هم بازیدکنندگان از نمایشگاه را به سوی خود جذب می‌کنند.

اما در مورد سوپراسپرت بنز باید گفت که از نظر فناوری از دنیای خودرو پا را فراتر گذاشته است. قطعات مختلف از جنس فیبرکربن که در بدنه این خودرو نسب شده‌اند به خوبی هوا را از مسیرهایی که لازم است عبور می‌دهند.

این ابر خودرو با قدرتی بیش از 1000 اسب بخار همه بزرگان را به چالش می‌کشد. شتاب 0 تا 200 کیلومتر بر ساعت این خودرو تنها 6 ثانیه است که از بوگاتی چیرون نیم ثانیه سریع‌تر است. آن هم نه با استفاده از یک موتور بزرگ که هوا را آلوده می‌کند. یک موتور 1.6 لیتری (به اندازه موتور 206 تیپ 5) به همراه موتور الکتریکی در این بنز قدرت لازم برای حرکت چهار چرخ این هیولای صنعت خودرو آلمان را تأمین می‌کنند. جالب است که بدانید، حداکثر دورموتور مجاز این خودرو 11 هزار دور در دقیقه است که قابل مقایسه با خودروهای خیابانی دیگر نیست.

به نظر می‌رسد صدای این بنز هم باید شنیدنی باشد.

در کابین این جنگنده خیابانی همه چیز از فیبرکربن ساخته شده است. یک کابین بسیار دقیق به همراه دو نمایشگر که هر اطلاعاتی لازم داشته باشید به شما ارائه می‌دهند هر راننده‌ای را تشویق به نشستن پشت فرمان می‌کند.

این خودرو به تعداد 275 دستگاه تولید خواهد شد و به شما پیشنهاد می‌کنیم که اگر یک ابر میلیاردر هستید و می توانید 2.75 میلیون یورو برای خرید خودرو بپردازید، این شانس را از دست ندهید.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.