| کد خبر: 145726 |

تجارت دریایی در هوستون از سر گرفته می شود

همزمان با کاهش درخواست برای امداد و نجات در هوستون، تجارت دریایی در تگزاس و پس از آرام شدن طوفان سهمگین هاروی از سرگرفته می شود.

تین نیوز

همزمان با کاهش درخواست برای امداد و نجات در هوستون، تجارت دریایی در تگزاس و پس از آرام شدن طوفان سهمگین هاروی از سرگرفته می شود.

به گزارش گروه بین الملل مانا، سکو و دکل های اپراتورهای فراساحلی نفت و گاز در خلیج مکزیک پس از کاهش دریافت پیام های امداد و نجات در حال آغاز فعالیت خود هستند. تیم پاسخگویی هوستون متعلق به هیئت ایمنی و محیط زیست این کشور (BSEE) نظارت بر فعالیت آنان را ادامه می دهد و تاکنون گزارشی از خرابی دریافت نشده است.

بر اساس این گزارش، روز گذشته، 30 پلت فرم تولید که پرسنل آن از مجموع 737 نفر در پلت فرم های خلیج مکزیک 4.07 را به خود اختصاص می دهند، خالی مانده بود. پرسنل به پنج دکل تخلیه شده بازگشتند. پرسنل 21 دکل اپراتور دی پی ورلد که درحال حاضر در خلیج مکزیک فعالیت دارند منطقه را در زمان طوفان ترک نکردند.

بر همین اساس و بر مبنای برآوردهای BSEE  حدود 5.5 درصد از ظرفیت تولید به میزان یک میلیون و 750 هزار بشکه نفت در روز قابل دسترس و غیرقابل استفاده مانده است که با 96 هزار و 260 بشکه نفت در روز برابری می کند.

این اداره همچنین اعلام کرد: حدود 8.43 درصد از تولید گاز طبیعی به میزان سه هزار و 220 مترمکعب در روز قابل دسترس و غیرقابل استفاده مانده و با 271 هزار و 39 مترمکعب در روز برابری می کند.

بنادر و مسیرهای آبی

بسیاری از بنادر و مسیرهای آبی شامل کانال ورودی خلیج Galveston، کانال بیرونی و درونی Bar، لنگرگاه های Bolivar Roads، کانال Bolivar Roads و لنگرگاه Galveston درحال حاضر باز هستند. شناورهایی با آبخور 38 فوتی نیز از بندر Freeport امکان تردد یافته اند. لنگرگاه Galvestob و شهر تگزاس نیز می توانند به شناورهایی با آبخور 37 فوتی خدمات ارائه دهند.

کانال هوستون نیز برای ورود شناورهایی با آبخور 40 فوت به سمت Baytown Highlands گشوده شده است. ورودی بالایی این کانال نیز برای تردد یدک کش ها آماده است.

شناور کروز Breeze آخرین شناور از بین شناورهای کروزی که به دلیل طوفان یک هفته در دریا زمانی اضافی را گذراند، در بندر Galveston لنگر انداخت. حدود 200 مسافر به دلیل طوفان و از تاریخ 25 ماه آگوست در دریا سرگردان شدند.

 

 

 

منبع: سايت خبری مانا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.