| کد خبر: 145263 |

در راستای اقتصاد مقاومتی و کاهش آلودگی هوا صورت گرفت؛

صرفه‌جویی سالانه بیش از دو میلیون لیتر در سوخت ناوگان اتوبوسرانی مشهد

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی مشهد گفت: در راستای اقتصاد مقاومتی و کاهش آلودگی‌های زیست محیطی سالانه بیش از دو میلیون لیتر در سوخت ناوگان اتوبوسرانی صرفه‌جویی می‌شود.

تین نیوز

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی مشهد گفت: در راستای اقتصاد مقاومتی و کاهش آلودگی‌های زیست محیطی سالانه بیش از دو میلیون لیتر در سوخت ناوگان اتوبوسرانی صرفه‌جویی می‌شود.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان اتوبوسرانی مشهد، علی اصغر نیشابوری گفت:  با توجه به اهمیت رعایت نکات زیست محیطی و همچنین بیان مقام معظم رهبری (ره) از سال گذشته اقداماتی برای کاهش سوخت ناوگان صورت پذیرفت.

وی گفت: در این راستا تمامی اتوبوسرانان ناوگان خصوصی و دولتی مکلف به خاموش کردن اتوبوس‌ها در پایانه‌های سطح شهر هستند؛ همچنین در تمامی ایستگاه‌های سطح این پایانه‌ها اطلاع‌رسانی لازم با مضمون لزوم خاموش کردن اتوبوس‌ها صورت پذیرفته که این اقدام منتج به صرفه‌جویی بیش از 2میلیون لیتر سوخت در سال شده است.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی مشهد اضافه کرد: با خاموش بودن اتوبوس‌ها علاوه بر کاهش آلودگی هوا، در سوخت مصرفی هر اتوبوس روزانه بالغ بر 5 لیتر صرفه‌جویی می‌شود.

نیشابوری در پایان از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده اتوبوس روشن در پایانه مراتب را به اداره بازرسی این سازمان به شماره تماس 33235 اطلاع دهند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.