| کد خبر: 145196 |

کشور در غم و اندوه از دست دادن سرمایه های علمی

در پی حادثه واژگونی اتوبوس حامل دانش آموزان استان هرمزگان که منجر به فوت عده ای از سرمایه های این کشور شد، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای پیام تسلیت منتشر کرد.

تین نیوز

در پی حادثه واژگونی اتوبوس حامل دانش آموزان استان هرمزگان که منجر به فوت عده ای از سرمایه های این کشور شد، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای پیام تسلیت منتشر کرد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای متن این پیام به شرح زیر است:

متاسفانه سانحه واژگونی اتوبوس حامل دانش آموزان بندرعباسی در روز عید قربان که منجر به از دست دادن٧ دانش آموز و  ٢ نفر از کادر آموزشی و کمک راننده همچنین مجروح و مصدوم شدن ۳۴ نفر از سرنشینان این اتوبوس گردید،  تاسف و تاثر، غم و اندوه ملت شریف و مسئولین کشور را موجب گردید.

 دانش‌آموزان نخبه ی  و فرشته گان معصوم  استان هرمزگان که برای کسب علم و دانش عازم اردوی دانش آموزی بودند و می‌رفتند تا برای ساختن فردای جامعه آموزش بینند، متاسفانه سفرشان ناتمام  ماند  و انتظار والدین خود را ابدی ساخته و اشک هجران بر چشمانشان جاری نمود ، و در کنار این پدران و مادران قلب و روح هم شاگردان و هم قطاران آنان، آحاد جامعه به ویژه مردم خونگرم هرمزگان را جریحه دار ساخته و روز عیدشان به عزا تبدیل شد ، اینان سرمایه‌های ارزشمند علمی کشور بودند که نشکفته پرپر شدند.

 رئیس، معاونین، مدیران و کارکنان سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و مجموعه تلاشگران ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده ای در سراسر کشور همچنین فعالان بخش، ضایعه  غم انگیز از دست دادن ۷ دانش آموز و ٢ نفر دیگر را به خانواده های داغدار این عزیزان، ملت بزرگ ایران به ویژه هموطنان در استان هرمزگان ،  تسلیت و تعزیت عرض نموده برای مجروحان و مصدومان این سانحه آرزوی سلامتی و بهبودی کامل و عاجل  داشته و به طور جد علت سانحه را با همکاری سازمانهای ذیربط پیگیری خواهد نمود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.