| کد خبر: 142724 |

فرماندار ورامین مطرح کرد؛

پروژه احداث آزاد راه ورامین به بومهن روی ریل اجرا

فرماندار ورامین از اجرایی شدن پروژه آزاد راه ورامین به بومهن خبر داد.

تین نیوز

فرماندار ورامین از اجرایی شدن پروژه آزاد راه ورامین به بومهن خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر محمدرضا یوسفی پیش از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پس از ارائه پیشنهاد طرح احداث بزرگراه ورامین به بومهن به وزیر راه و شهرسازی، در کمتر از 3 ماه با اجرایی شدن این طرح موافقت کرد و اولین جلسه اقدامات اجرایی آن روز گذشته برگزار شد .

وی با بیان اینکه کمربندی بزرگراه تهران تحت عنوان آبیک قزوین به چرمشهر ورامین در حال انجام و نهایی شدن است، گفت: با توجه به وجود بزرگراه حرم تا حرم و قم گرمسار پیشنهاد آزادراه ورامین به بومهن مطرح شد و در کوتاهترین زمان ممکن این طرح با موافقت آخوندی وزیر محترم راه و شهرسازی همراه شد و مورد تایید قرار گرفت و دستور اجرایی شدن آن صادر شد .

یوسفی افزود: روز گذشته نیز نشستی پیرامون بررسی مسیرها و اقدامات اجرایی این بزرگراه با حضور میرشفیع معاون ساخت و توسعه آزاد راه ها و کریمی معاون امور عمرانی استاندار و همچنین مشاور طرح انجام شد .

وی ادامه داد: در این جلسه مقرر شد معاون وزیر به همراه هیات همراه در هفته آینده به ورامین سفر کرده و از مسیرهای مورد نظر بازدید به عمل آورند .

یوسفی بیان کرد: با احداث پروژه آزادراه ورامین به بومهن رینگ کمربندی بزرگ استان تهران تکمیل شده و نقش مهمی در کاهش بار ترافیکی استان تهران ایفا خواهد کرد .

وی در پایان تاکید کرد: تحول و توسعه جنوب شرقی استان تهران، توسعه حمل و نقل جاده ای، عمران و آبادانی و کاهش بار ترافیک و رفاه مسافرین از دیگر مزیت های اجرای این طرح است.

منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.