| کد خبر: 141424 |

آماده پاسخگویی به مجلس هستیم

معاون دریایی سازمان بنادر و دریانوردی گفت: سازمان بنادر و دریانوردی به وظیفه قانونی خود درباره پاسخگویی به سوالات و دیگر موارد مدنظر نمایندگان محترم عمل خواهد کرد.

تین نیوز

معاون دریایی سازمان بنادر و دریانوردی گفت: سازمان بنادر و دریانوردی به وظیفه قانونی خود درباره پاسخگویی به سوالات و دیگر موارد مدنظر نمایندگان محترم عمل خواهد کرد.

محمد راستاد در گفتگو با مانا در واکنش به سخنان علی گلمرادی نماینده شهرستان‌های ماهشهر، امیدیه، هندیجان و بندر امام خمینی(ره) در مجلس که نسبت به نحوه برگزاری مناقصه ها و مزایده ها در سازمان بنادر و دریانوردی و آنچه که وی تعدیل نیرو از سوی شرکت های وابسته با سازمان بنادر خوانده بود اظهار داشت: در معاملات سازمان بنادر و دریانوردی قوانین و مقررات کاملا رعایت می شود.
 
در عین حال تاکنون با موردی که طی آن تخلفی در برگزاری مزایده ها و مناقصه ها مشخص شده باشد برخورد نکرده ایم و نداشته ایم. همچنین در رابطه با تعدیل نیروی انسانی نیز تاکنون چنین اتفاقی نیفتاده است و قراردادها در این زمینه مشخص است و طبق قوانین و مقررات انجام می شود.
 
راستاد در رابطه با این خبر که تحقیق و تفحص از شرکت‌های وابسته به سازمان بنادر و دریانوردی در کمیسیون عمران مجلس تصویب خواهد شد، خاطر نشان کرد: تا این لحظه اطلاعی از این موضوع به دست من نرسیده است اما چنانچه قرار باشد تحقیق و تفحصی صورت بگیرد، سازمان بنادر و دریانوردی به وظیفه قانونی خود در این رابطه و پاسخگویی به سوالات و دیگر موارد مدنظر نمایندگان محترم عمل خواهد کرد.

 

منبع: سايت خبری مانا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.