| کد خبر: 140496 |

◄ اجرای طرح شبکه سیر در قزوین

قزوین سیدمرتضی نصری خبرنگار تین نیوزبه منظور ایجاد نظم و وحدت رویه در مدیریت ناوگان و با هدف شفاف سازی ، اطلاع رسانی و برخورداری مسافران از حقوق قانونی طرح کنترل بغل نویسی اتوبوس های عمومی مسافربری دراستان قزوین اجرا می شود.

تین نیوز
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قزوین در گفتگو با خبر نگار تین نیوز اظهار داشت: طرح کنترل بغل‌نویسی ناوگان مسافری جاده‌ای در قالب طرح شبکه سیر شرکت‌های حمل‌ونقل مسافر در استان قزوین اجرایی شده است. 
افشین پیرنون تصریح کرد: تیم‌های مشترک متشکل از ادارات راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای ، تشکل‌های صنفی، سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری و پلیس راه برای نظارت برای اجرای این امر تشکیل شده است. 
وی خاطر نشان کرد: این تیم‌ها ضمن هماهنگی‌های لازم با ارگان‌های مربوطه نسبت به کنترل بغل‌نویسی اتوبوس‌های عمومی حمل‌ونقل مسافر فعال استان (به درج نام شرکت حمل‌ونقل مسافر طرف قرارداد همکاری) بر اساس فرم‌های کنترلی و مطابق با قواعد شبکه سیر اقدام قانونی صورت داده و با متخلفین عدم  اجرای بخشنامه‌ی مذکور برخورد قانونی لازم صورت خواهد گرفت.
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قزوین در این راستا افزود : بر این اساس پس از بازدید اولیه از ناوگان اتوبوس‌های حمل‌ونقل مسافر استان و تکمیل فرم مربوطه به مالک وسیله و شرکت حمل‌ونقل مسافر اخطار می‌شود ظرف مدت ده روز نسبت به اصلاح بغل‌نویسی اتوبوس اقدام کند و پس از انقضای مهلت مذکور و انجام بازدید مجدد اقدامات و پیگیری‌های بعدی صورت خواهدپذیرفت.. 
افشین پیرنون در پایان گفت:حداقل ابعاد بغل‌نویسی اتوبوس به طول 300 سانتی متر و عرض 50 سانتی متر در قسمت دیواره‌های جانبی طرفین اتوبوس بوده و استفاده از عبارات و حروف غیر فارسی و کلمات اضافه مجاز نیست وبا متخلفین برخورد خواهد شد.ُُُ

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.